Gå til innhold

Halo 3 beta Signup. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Halo 3 beta signup for USA

Link

North America Halo Gamers!

Register now for future Halo 3 updates and for an opportunity to participate in the Halo 3 multiplayer public beta program, scheduled to kick off in spring 2007. Participating in this beta is an unprecedented opportunity for gamers to be among the first to experience the most anticipated game of 2007.

The Xbox Live multiplayer public beta, which is a pre-release version of the multiplayer experience of Halo 3, is scheduled for availability in spring 2007 exclusively on Xbox 360. This beta also represents an opportunity for gamers to give information that will help in the development of Halo 3. Through the resulting feedback, Bungie Studios will be able to further refine and hone the end result of the game.

Please note that in order to register* for the beta, you must be 17 years or older and a resident of the 50 United States (includes District of Columbia) or Canada. If selected to participate, you must have access to the following:

- An Xbox 360 Pro console (includes hard-drive)

- A valid Xbox Live Gold subscription

- A valid Microsoft. NET Passport account with a Xbox Live gamertag linked

Endret av Andrex76
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
linken for reg i norge kommer nok snart...

7427267[/snapback]

Joda, det er jo vel og greit, men hva med oss som bare er barna enda? "17 år og oppover" står det.

Må nok trå til med en hvit løgn.

EDIT; Og forresten, andrex; Jeg ser avataren din. :hrm: Fyfy.

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar
Grunnen til at det er 17 års grense er vel rett og slett at de forventer at spillet vil få NC17-grense i USA. Det blir vel neppe 18 års grense i Norge, med mindre KrF får drastisk større oppslutning de neste månedene :)

7427290[/snapback]

Ah. Ja det er sant.

7427295[/snapback]

Vi får sensur og må sette på svensk tekst for å spille

Lenke til kommentar

Men folkens...

Ingen som tenker litt som meg?

Jeg tenkte med en gang.

Hvis dette spillet likevel kommer i 2007, og betatesting starter i mars/april. Vil ikke jeg da heller vente til November og få en fantastisk opplevelse, enn å få spille i stykkeform via en buggete beta som man lett kan blir frustrert over?

Er ikke helt sikker på om jeg hadde sagt ja til å være betatester om jeg hadde fått tilbud om det på dette spillet.

Samtidig kunne det vært gøyt å være betatester en gang for å se hvordan det er.

Vet ikke hvor mange spill jeg har spilt som er endelige versjoner fulle av bugs. Og da sitter jeg alltid og spør meg selv om ikke beta-testerne har meldt fra om det, eller om selskapet har gitt f-en i en del av tilbakemeldingene fra betatesterne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Alle får ikkje være med. Bungie kommer til å velge ut noen i vært land til å være med, det er ivertfall det eg har lest., Og hvorfor skulle det være konkuranser hvis alle kunne vært med?

7435176[/snapback]

vell jeg har oppfattet det slik at det er en open beta testing, altså alle kan spille.

står ikke noe om selected på siden til bungie

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Alle får ikkje være med. Bungie kommer til å velge ut noen i vært land til å være med, det er ivertfall det eg har lest., Og hvorfor skulle det være konkuranser hvis alle kunne vært med?

7435176[/snapback]

vell jeg har oppfattet det slik at det er en open beta testing, altså alle kan spille.

står ikke noe om selected på siden til bungie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...