Gå til innhold

Store problemer med W800i

RamGuy

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt mange problemer med min W800i siden jeg skaffet meg dagen den ble lansert her i Norge, selve høyttaleren på telefonen er jo katastrofal sammenlignet med billigere Walkman telefoner som er lansert i etter kant.. Jeg mangler emoticons som jeg egentlig skal ha på telefonen standard..

Telefonen er til tider katastrofal treig..

Minnekortet loades/oppdateres ikke alltid, så jeg må restarta telefonen for at det skal virke..

Og mye annet tull, syntes det var i overkant mye tull og feil til å være en telefon som kostet meg 5000kr..

Og ja, jeg bruker den nyeste firmwaren..

Men nok om det, nå har telefonen virkelig nådd grensa.. Den er svært forsiktig brukt, men nå plutselig freaker hele telefonen..

Jeg skulle skriver melding, så skal jeg skrive glad (altså 4-5-2-3) det ble til he52..

Jeg skulle da skru av telefonen etterpå, men jeg får ikke åpnet tastelåsen, fordi "rødt telefonrør" knappen, fungerte plutselig som "grønt telefonrør" når jeg trykket på den..

Tilslutt fikk jeg skrudd den av, skrur den på..

Da virker ikke Joysticken, jeg velger start telefon, skal skrive inn pin-koden, som er 5034, men når jeg skal trykke inn 5, så skjer det ikke noe, 5 virker ikke, så prøver jeg 034, da popper det plutselig opp 8sifre.. Så jeg fikk feil kode, feil kode og feil kode, og måtte dermed komme med PUK koden, jeg begynner å skrive den.. Så må jeg skrive 2, men når jeg trykker tast 2, popper det to tall.. Jeg fjerner tallene, men så kommer det ene tallet automatisk tilbake rett etter jeg har fjernt det, selv uten å trykke på noe som helst..

Tilbake knappen og © knappen funker ikke, trykker jeg inn dem, så fungerer de som enter tasten..

Altså nå er hele telefonen ubrukelig, det har mye problemer med den til nå, men dette tar kaka..

Sånn her kan det ikke være, nå funker jo ikke telefonen i det hele tatt, får jo ikke en gang logget på den..

Hva som har skjedd, eller kan ha forårsaket dette, aner jeg ikke.. Den fungerte helt fint tidligere i dag, nå er den bare helt ubrukelig..

Hva i allverden skal/kan jeg gjøre med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...