Hashtægg Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg synes ikke den var så artig som alle skulle ha det til egentlig.. Artig måten han er og når han snakker med folk på og greier, men det var ett eller anna som var litt rart, slik at jeg ikke ble helt revet med. 7428326[/snapback] Litt enig der, men uansett. Herlig film. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Så filmen denne uka. Likte humoren selvom dette egentlig ikke er min humor i det hele tatt. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Så filmen denne uka.Likte humoren selvom dette egentlig ikke er min humor i det hele tatt. 7450110[/snapback] Det vil si at du var overasket over hvor morsom du syntes den var? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg begynte å se filmen, men jeg skrudde av, jeg fant ikke fyren artig what so ever Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg begynte å se filmen, men jeg skrudde av, jeg fant ikke fyren artig what so ever 7452677[/snapback] Enig, absolutt ikke min humor. Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Synes den var drit bra jeg... Lo gjennom hele filmen nesten Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Flirte gjennom hele filmen jeg, var sinnsykt genial Digga den filmen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 har sett filmen og synes Borat har en litt for spesiell humor for meg. var noen kule elementer i den da.. men gerelent sett var den litt for sær. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Så den i går, jeg lo konstant gjennom nesten hele filmen En av de beste filmene jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
lamial Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Den var stort sett hysterisk morsom, meeen en del ekle scener ja. For eksempel nakenscenene, hvor jeg prøvde å unngå å holde øynene åpne. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Den var stort sett hysterisk morsom, meeen en del ekle scener ja. For eksempel nakenscenene, hvor jeg prøvde å unngå å holde øynene åpne. 7478917[/snapback] Det var jo den beste! Da jeg lo mest Lenke til kommentar
Minus Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Morsomste scenen må vel være: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Når Borat introrduserer familien sin, og tilsynelatende skal presentere kona si, og så er det søstra! Da lo jeg. Ellers var det en ganske morsom film som tullet med ting ikke alle tuller med. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hmm. Jeg synes filmen var veldig morsom. Hvordan han snakket, og hvordan sånne små ting med personligheten til Borat gjør at filmen er konge! Men jeg synes også at, de trailerene som er på nettet ødela mye av humoren i filmen, fordi de viser litt av alle "sketsjene" som er i filmen. Jeg synes at filmen vil være morsomst for folk som ikke har noe stor kjennskap med Borat fra før av. Fordi mange av de "vitsene" er på en måte resirkulering av de som er i serien. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Genial film, nakenscenen var über. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) ja,jeg var glad jeg ikke var jøde når jeg så Borat :!: Jødene fikk jo gjennomgå Endret 13. desember 2006 av Feltherre Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 So? Sacha Baron Cohen er jo jøde sjøl og jøder burde, som alle andre, se humoristisk på det. Sånn bekjemper man mobbing og ytringsfrihetsmotstand. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 ja,jeg var glad jeg ikke var jøde når jeg så Borat :!:Jødene fikk jo gjennomgå 7495773[/snapback] For å være ærlig følte jeg at amerikanerne fikk det verst. Evt. Kazakstanerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå