Gå til innhold

Diskuter Borat filmen

Gjest

Anbefalte innlegg

Hvis jeg hadde sett Borat hadde jeg hatt mye større grunnlag for å lage en første-post som setter igang diskusjon osv..

Jeg har ikke dett den, men jeg begynner med å spørre som hva dere synes om den.

ehm... Hva synes dere om den. Dere som har sett den da :dontgetit:

Var den som forventningene?

PS: grunnen til at jeg kallte tittelen diskuter borat filmen, var at jeg måtte bruke 3 ord i elementtittelen. Tråden skulle heller hete Disuter Borat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt sinnsykt hvor langt han går for humorens skyld. Hadde aldri trodd han var villig til å ligge naken med en 130 kg naken fyr på seg. Og i 69 stil til og med. Hysterisk morsom film.

Er det noen som vet om det finnes uttalelser fra han anngående Pamela scenen på slutten. Det virker utrolig drøyt at hun ikke skulle ha vist noe om det på forhånd. Selv har jeg hørt at han betalte hun veldig mye penger for å gjøre opp for overraskelsen, men jeg er neimen ikke sikke. Når de løper ut på parkeringsplassen må hvertfall være bullshit, ikke faen om han hadde kommet seg så langt, halve kjøpesenteret hadde stoppet han før det.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om det finnes uttalelser fra han anngående Pamela scenen på slutten. Det virker utrolig drøyt at hun ikke skulle ha vist noe om det på forhånd. Selv har jeg hørt at han betalte hun veldig mye penger for å gjøre opp for overraskelsen, men jeg er neimen ikke sikke. Når de løper ut på parkeringsplassen må hvertfall være bullshit, ikke faen om han hadde kommet seg så langt, halve kjøpesenteret hadde stoppet han før det.

7428606[/snapback]

Hun var med på det.

Lenke til kommentar
Helt sinnsykt hvor langt han går for humorens skyld. Hadde aldri trodd han var villig til å ligge naken med en 130 kg naken fyr på seg. Og i 69 stil til og med. Hysterisk morsom film.

7428606[/snapback]

Leste på wikipedia at nesten alle scenene i filmen var uten manus, men den scenen er med.. Anderson er visst en god venn av Borat, og gikk med på det..

Edit: Men det vet vi nå.. Se posten over :p

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Anderson er visst en god venn av Borat

7430597[/snapback]

Jasså. Vært mye i Kasakhstan hun da?

7431570[/snapback]

Sacha Baron Cohen (han som spiller Borat) er engelsk..

7432187[/snapback]

No shit? Det var en tørr og dårlig vits siden du brukte karakterens navn.

Forgive me

7432654[/snapback]

Ja.. Tørr og dårlig.. :p

Lenke til kommentar
Jeg syns Borat var kulest før, men nå vet alle hvem han er og det kryr av elendinge borat-wannabes på skolen...

7431589[/snapback]

agh, det kan jeg forestille meg :ohmy:

Lenke til kommentar
Jeg syns Borat var kulest før, men nå vet alle hvem han er og det kryr av elendinge borat-wannabes på skolen...

7431589[/snapback]

"Oh noes.. Opeth er ikke underground lenger fordi alle veit om bandet på skolen. Hmm... jeg må like noe som ingen andre liker. Et hviterussisk grindcorejazzband skal jeg skryte av at jeg liker nå"

Sry fikk bare en digresjon.

ontopic: *glede seg til bruno*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...