Gjest Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvis jeg hadde sett Borat hadde jeg hatt mye større grunnlag for å lage en første-post som setter igang diskusjon osv.. Jeg har ikke dett den, men jeg begynner med å spørre som hva dere synes om den. ehm... Hva synes dere om den. Dere som har sett den da Var den som forventningene? PS: grunnen til at jeg kallte tittelen diskuter borat filmen, var at jeg måtte bruke 3 ord i elementtittelen. Tråden skulle heller hete Disuter Borat. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Borat er herlig irriterende type. Se den. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Borat er artig, men har ikke sett filmen. Kommer til å leie den da den kommer på video. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg synes ikke den var så artig som alle skulle ha det til egentlig.. Artig måten han er og når han snakker med folk på og greier, men det var ett eller anna som var litt rart, slik at jeg ikke ble helt revet med. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Helt sinnsykt hvor langt han går for humorens skyld. Hadde aldri trodd han var villig til å ligge naken med en 130 kg naken fyr på seg. Og i 69 stil til og med. Hysterisk morsom film. Er det noen som vet om det finnes uttalelser fra han anngående Pamela scenen på slutten. Det virker utrolig drøyt at hun ikke skulle ha vist noe om det på forhånd. Selv har jeg hørt at han betalte hun veldig mye penger for å gjøre opp for overraskelsen, men jeg er neimen ikke sikke. Når de løper ut på parkeringsplassen må hvertfall være bullshit, ikke faen om han hadde kommet seg så langt, halve kjøpesenteret hadde stoppet han før det. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Gleder meg, skal se denne i morgen. Borat-Filmweb Borat-IMDb.com Borat-Filmweb-Bildegalleri Borat-IMDb-Pictures Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Mener det finnes en annen tråd om dette, og der skrev jeg at jeg hater fyren. Ali G er konge, Borat er flaut. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Er det noen som vet om det finnes uttalelser fra han anngående Pamela scenen på slutten. Det virker utrolig drøyt at hun ikke skulle ha vist noe om det på forhånd. Selv har jeg hørt at han betalte hun veldig mye penger for å gjøre opp for overraskelsen, men jeg er neimen ikke sikke. Når de løper ut på parkeringsplassen må hvertfall være bullshit, ikke faen om han hadde kommet seg så langt, halve kjøpesenteret hadde stoppet han før det. 7428606[/snapback] Hun var med på det. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Helt sinnsykt hvor langt han går for humorens skyld. Hadde aldri trodd han var villig til å ligge naken med en 130 kg naken fyr på seg. Og i 69 stil til og med. Hysterisk morsom film. Er det noen som vet om det finnes uttalelser fra han anngående Pamela scenen på slutten. Det virker utrolig drøyt at hun ikke skulle ha vist noe om det på forhånd. Selv har jeg hørt at han betalte hun veldig mye penger for å gjøre opp for overraskelsen, men jeg er neimen ikke sikke. Når de løper ut på parkeringsplassen må hvertfall være bullshit, ikke faen om han hadde kommet seg så langt, halve kjøpesenteret hadde stoppet han før det. 7428606[/snapback] Leste på wikipedia at nesten alle scenene i filmen var uten manus, men den scenen er med.. Anderson er visst en god venn av Borat, og gikk med på det.. Edit: Men det vet vi nå.. Se posten over Endret 5. desember 2006 av Haakon* Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Anderson er visst en god venn av Borat 7430597[/snapback] Jasså. Vært mye i Kasakhstan hun da? Endret 5. desember 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
royale Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg syns Borat var kulest før, men nå vet alle hvem han er og det kryr av elendinge borat-wannabes på skolen... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Anderson er visst en god venn av Borat 7430597[/snapback] Jasså. Vært mye i Kasakhstan hun da? 7431570[/snapback] Sacha Baron Cohen (han som spiller Borat) er engelsk.. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Anderson er visst en god venn av Borat 7430597[/snapback] Jasså. Vært mye i Kasakhstan hun da? 7431570[/snapback] Sacha Baron Cohen (han som spiller Borat) er engelsk.. 7432187[/snapback] No shit? Det var en tørr og dårlig vits siden du brukte karakterens navn. Forgive me Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Anderson er visst en god venn av Borat 7430597[/snapback] Jasså. Vært mye i Kasakhstan hun da? 7431570[/snapback] Sacha Baron Cohen (han som spiller Borat) er engelsk.. 7432187[/snapback] No shit? Det var en tørr og dårlig vits siden du brukte karakterens navn. Forgive me 7432654[/snapback] Ja.. Tørr og dårlig.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg syns Borat var kulest før, men nå vet alle hvem han er og det kryr av elendinge borat-wannabes på skolen... 7431589[/snapback] agh, det kan jeg forestille meg Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg syns Borat var kulest før, men nå vet alle hvem han er og det kryr av elendinge borat-wannabes på skolen... 7431589[/snapback] "Oh noes.. Opeth er ikke underground lenger fordi alle veit om bandet på skolen. Hmm... jeg må like noe som ingen andre liker. Et hviterussisk grindcorejazzband skal jeg skryte av at jeg liker nå" Sry fikk bare en digresjon. ontopic: *glede seg til bruno* Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Elsker Borat, og filmen er genial. Selv faren min liker borat, uikt han å like noe som er morsomt... Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Var ikke så begeisret for den egentlig. Morsomste er da han presenterer nabolaget, samt replikken "U,S and A". Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg syns Borat var kulest før, men nå vet alle hvem han er og det kryr av elendinge borat-wannabes på skolen... 7431589[/snapback] Dette må være definisjonen på tragisk, basere meningene sine på hva som er mest "underground". Lenke til kommentar
mkon Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Borat var vel ikke ukjent da det var innslag av han på ali g show da. Mange viste nok hvem karakteren var Uansett, filmen er konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå