Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hei - vi beklager å ha oppgitt m3 fremfor CFM i svaralternativene i spørsmål 3. For å gjøre det rettferdig vil vi se bort i fra dette spørsmålet når vinneren skal trekkes ut. Takk til alle oppvakte sjeler som påpekte dette - og en stor fy til oss! 7428557[/snapback] Urettferdig! De som fortjener å vinne (dvs. jeg) skjønte at det var CFM.. og hvlket av alternativene som var riktig... Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Ble litt svett mens jeg googlet etter det siste alternativet, siden de fleste viftene flyttet MYE mer enn 35m^3, eller mye mindre enn 150m^3 Lenke til kommentar
tjokkis_ii Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Spørsmålet er fortsatt meningsløst. Enten må det spørres etter CFM (som alternativene tilsier), eller så må det spørres etter kubikkfot i timen. Ikke kubikkfot per minutt i timen som det står nå. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Det er ikke første konkurransen dere har bærsjet på leggen vedrørende metriske spørsmål. Husker at det var en konkurranse om hvor mange harddisker det trengtes å fylle 50m² eller noe sånt. Ingen av svaralternativene var korrekt. Endret 5. desember 2006 av Zande Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 nå har det blitt fiksa...nesten :!: CFM per time Cubic feet minute per time Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) :!: ..mener dere RPM per time også? Da blir jo den matematiske formulaen grei: x · 60 = x = CFM / RPM Endret 5. desember 2006 av Zande Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 argh, blir nesten som å lese kommentarer på dagbladet dette... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Skal vi være saklige heretter? Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Omg, Easy" Kom med noe mer tidkrevende da Lenke til kommentar
Mit Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Nok en fin premie jeg kunne tenkt meg her ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå