TST Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Vinneren av dagens luke vil få god anledning til å røre på seg. Premien er nemlig dansespillet In The Groove for PC. Les mer Lenke til kommentar
koronag Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Heh, endelig en det er greit å ikke vinne. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Heh, endelig en det er greit å ikke vinne. 7427357[/snapback] Ja, der er jeg forsåvidt enig... Men DDR, Deutche Demokrate Republikken... Jeg kan ikke tysk, men DDR er det gamle Øst-tyskland. Finn en annen forkortelse... Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Heh, endelig en det er greit å ikke vinne. 7427357[/snapback] Ja, der er jeg forsåvidt enig... Men DDR, Deutche Demokrate Republikken... Jeg kan ikke tysk, men DDR er det gamle Øst-tyskland. Finn en annen forkortelse... 7427574[/snapback] Det skulle vel gå ganske klart frem av svaralternativene at det her ikke er snakk om det gamle Øst-Tyskland. Det finnes mange forkortelser som er helt like, men bringer ulik mening i ulik kontekst. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Heh, endelig en det er greit å ikke vinne. 7427357[/snapback] Ja, der er jeg forsåvidt enig... Men DDR, Deutche Demokrate Republikken... Jeg kan ikke tysk, men DDR er det gamle Øst-tyskland. Finn en annen forkortelse... 7427574[/snapback] Skal man finne ny forkortelse for DDR ram og? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Oooooh, vil vinne! Vil vinne, vil vinne, vil vinne! Alle som ikke bryr seg kan la være å delta, for alle som bryr seg sin skyld. Edit: Det forkortes normalt til DDR, samma hva folk måtte si og mene. Endret 5. desember 2006 av MiSP Lenke til kommentar
Mit Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Oooooh, vil vinne! Vil vinne, vil vinne, vil vinne! Alle som ikke bryr seg kan la være å delta, for alle som bryr seg sin skyld. Edit: Det forkortes normalt til DDR, samma hva folk måtte si og mene. 7431007[/snapback] Greit for meg, hadde uansett ikke gidde og brukt den, sparer flaksen til noe annet isteden Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Bah Humbug! Liker ikke å danse så jeg holder meg langt vekke fra dagens konkurranse. Lykke til dere andre som er danseløver Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg spiller StepMania på PC med tastatur, men jeg skulle gjerne hatt den dansematten, ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg