Henrik Salthe Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag? Er det 5. desember? JA! Og dermed åpnes en ny luke i Kulturos julekalender. Les mer Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 "Konkurransen er ikke aktiv" ^ Beskjeden jeg får når jeg trykker send. Lenke til kommentar
SimpliEcks Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 "Konkurransen er ikke aktiv" ^ Beskjeden jeg får når jeg trykker send. 7426946[/snapback] Samme beskjed får jeg også... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Får samme beskjed her. Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Får samme beskjed her. 7427516[/snapback] Det er fikset nå. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Svaret på det siste spørsmålet dukket bare opp som "Routh som i", og ikke noe mer da jeg leverte svarene. Jeg vet jeg svarte riktig, men det kan vel bli vanskelig å se dersom dette skjer med alle som svarer. Endret 5. desember 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Svaret på det siste spørsmålet dukket bare opp som "Routh som i", og ikke noe mer da jeg leverte svarene. Jeg vet jeg svarte riktig, men det kan vel bli vanskelig å se dersom dette skjer med alle som svarer. 7427573[/snapback] Det er en liten bug, men ingenting å bekymre seg for. Svaret er registrert, og vi vet akkurat hva du har svart:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg