rexst Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har et problem . Har et p5w dh deluxe hk . Har en ulåst prosesor , men når jeg oppgraderte bios i går så har jeg plutselig mistet muligheten til å stille opp multiplayer på prossesoren . Dette er et problem da rambrikkene mine trives på høy hastighet . Den kjører default på 13 og jeg har pleid å ha den på 16 så dette skaper hode bry ...... Har prøvd ai nos tom .... men dette har jeg ingen god erfaring med fra tidligere heler ... Hjelp .. Lenke til kommentar
rexst Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Har et problem . Har et p5w dh deluxe hk . Har en ulåst prosesor , men når jeg oppgraderte bios i går så har jeg plutselig mistet muligheten til å stille opp multiplayer på prossesoren . Dette er et problem da rambrikkene mine trives på høy hastighet . Den kjører default på 13 og jeg har pleid å ha den på 16 så dette skaper hode bry ...... Har prøvd ai nos tom .... men dette har jeg ingen god erfaring med fra tidligere heler ... Hjelp .. 7426679[/snapback] har prøvd med clock gen men ikke noen muligheter der heler noen som har flere forslag ?? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Legg inn den gamle biosen igjen, har hørt flere som har hatt problemer med dette. Ellers vil jeg påpeke at det heter multiplier, ikke multiplayer som i spill. Endret 5. desember 2006 av PootieTang Lenke til kommentar
rexst Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Legg inn den gamle biosen igjen, har hørt flere som har hatt problemer med dette.Ellers vil jeg påpeke at det heter multiplier, ikke multiplayer som i spill. 7428261[/snapback] Har lagt inn den nye bios ... Og det fungerer men er spendt på å se hvor lang tid det går før første blå skjerm .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå