CombatPsycho Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Vurderer å kjøpe nytt hovedkort siden jeg trenger mer Sata plass. Sitter med denne for øyeblikket, Skulle gjerne funnet et hovedkort med: socket 775, Vanlig DDR, mer enn 2 Sata plasser, PCI-e 16 og helst 3 PCI porter. Jeg er ikke så veldig flink med hovedkort osv, kan hende jeg har skrevet mye feil, håper dere skjønner hva jeg mener. Noen som har noe forslag? Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Legg merke til at det er et Micro-ATX-hovedkort du har valgt. Mindre mål enn på vanlige ATX-hovedkort. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Hmm, Et ATX-kort skal fortsatt passe i kabinettet mitt....Håper jeg :!: Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Det er ikke sikkert det gjør det. Prøv å finne ut hvilket kabinett du har, da blir det lettere å finne ut av om det skal passe med vanlig ATX. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Vanlig ATX var ikke så stort som jeg trodde, blir fortsatt mye plass i mitt Thermaltake Armor(giga ) Så jeg går helst for et ATX-kort Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ja da så..hehe...det skal nok gå smertefritt;) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvis det går inn et vanlig ATX kort i et kabinett så vil jeg vedde et ødelagt 939 hovedkort jeg har liggende på at en også kan få inn et mATX kort... Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Her er det snakk om å bytte FRA mATX til vanlig ATX, ikke omvendt. Lenke til kommentar
eternal Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Du trenger ikke nytt hovedkort. Kjøp heller et PCI kontrollerkort https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hvis det går inn et vanlig ATX kort i et kabinett så vil jeg vedde et ødelagt 939 hovedkort jeg har liggende på at en også kan få inn et mATX kort... 7426916[/snapback] Ahh, kk da er jeg med. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Du trenger ikke nytt hovedkort. Kjøp heller et PCI kontrollerkorthttps://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k 7431158[/snapback] Funker disse bra? takk for svar Lenke til kommentar
eternal Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Funker utmerket Har et 4-porters selv. Ville lest litt tester (ta en søk før du velger et bestemt kort, vet ikke om det finnes noe "roundup"). Og så ville jeg vært oppmerksom hvis du bruker linux mht. drivere. Eneste er at PCI bussen har litt båndbreddebegrensninger hvis du skal til en annen kontroller/HK. Men ikke noe jeg har problemer med ihvertfall. Endret 5. desember 2006 av eternal Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvis det går inn et vanlig ATX kort i et kabinett så vil jeg vedde et ødelagt 939 hovedkort jeg har liggende på at en også kan få inn et mATX kort... 7426916[/snapback] Ja, for det ville jo vært et kjempestort tap å miste et ødelagt hovedkort... (Men du ville jo ikke tapt, da...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå