Buggene Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 http://www.gametrailers.com/player.php?id=15368&type=wmv Dette syntes jeg var en velidg bra film som illustrerte de tre forskjellige konsollene..jeg syntes 360 var best. Men kanskej det er smak og behav innenfor grafikk Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Tydelig skille mellom Wii og de to andre konsollene her hvertfall. Men grafikk er ikke alt. Og dette var bare ett spill. Heldigvis brukte de samme spill for alle tre konsollene. Det er da noe. Kunne gjerne tenkt meg en lignende video der de ikke avslørte hvilket skjermbilde som var hvilken konsoll. Så kunne folk gjøre seg opp en mening uavhengig av konsollnavn. En såkalt blindtest. Jeg syns PS3 hadde den peneste grafikken her, men jeg klarer ikke å slippe følelsen av at jeg er litt påvirket av PlayStation-elskeren i meg. Endret 4. desember 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Xbox 360 hadde helt klart penest grafikk i mine øyne her. Teksturene så overlegne ut, blant annet på vånene (spesielt i siktemodus). Ellers så 360-versjonen meget skarp og klar ut. Playstation 3-versjonen var hakket vassere og ikke fullt så god, men nesten på høyde med grafikken i 360-versjonen. Wii-versjonen hadde helt klart værst grafikk, noe som jo er naturlig da den ikke har like god hardware. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Tydelig skille mellom Wii og de to andre konsollene her hvertfall. Men grafikk er ikke alt. Og dette var bare ett spill. Heldigvis brukte de samme spill for alle tre konsollene. Det er da noe.Kunne gjerne tenkt meg en lignende video der de ikke avslørte hvilket skjermbilde som var hvilken konsoll. Så kunne folk gjøre seg opp en mening uavhengig av konsollnavn. En såkalt blindtest. Jeg syns PS3 hadde den peneste grafikken her, men jeg klarer ikke å slippe følelsen av at jeg er litt påvirket av PlayStation-elskeren i meg. 7426758[/snapback] Det er litt morro å lese at du innrømmer at muligheten er til stede for at du ikke er helt nøytral. Morro fordi jeg personlig syntes det ser bedre ut på 360, da spesielt med tanke på kontrast og farger. Jeg er jo eier av MS sin konsoll, så vi sitter på forskjellig side av gjerdet her. Derfor er jo mulighetene absolutt til stede for at jeg selv ikke klarer å være nøytral Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 hehe, vet at min mening ikke har så mye og si for denne tråden også... Er helt klart enig at 360 versjonen hevedet seg best. Følte at den hadde mer kontrast. Men jeg vet ikke, er det noen som la merke til at det virker som at på 360 versjonen er det midt på natta under bombingen av artilleri skyts, og på ps3 versjonen er det tidlig på morgenen. Vet ikke om dette igjen har noe med kontrasten og gjøre.. Men allikevel, syns PS3 var så og si identisk bortsett fra at den hadde hakket dårligere kontrastnivå.. Selvom x360 er min rette side av gjerdet Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Det er litt morro å lese at du innrømmer at muligheten er til stede for at du ikke er helt nøytral. Morro fordi jeg personlig syntes det ser bedre ut på 360, da spesielt med tanke på kontrast og farger. Jeg er jo eier av MS sin konsoll, så vi sitter på forskjellig side av gjerdet her. Derfor er jo mulighetene absolutt til stede for at jeg selv ikke klarer å være nøytral 7426827[/snapback] Selvsagt innrømmer jeg det. Å påstå noe annet ville jo vært dumt. Jeg hadde veldig vanskelig for å se de helt store forskjellene kvalitetsmessig på PS3 og Xbox360-skjermene. Noen steder virka 360-versjonen best, og andre steder motsatt. Jeg syns dog 360-versjonen var litt for mørk. Endret 4. desember 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Selvsagt innrømmer jeg det. Å påstå noe annet ville jo vært dumt. Jeg hadde veldig vanskelig for å se de helt store forskjellene kvalitetsmessig på PS3 og Xbox360-skjermene. Noen steder virka 360-versjonen best, og andre steder motsatt. Jeg syns dog 360-versjonen var litt for mørk. 7427002[/snapback] Så du syns dagslyset til PS3 versjonen på nattoppdraget var bedre? Endret 5. desember 2006 av [AH-64]Undead Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Ingen tvil at X360 er en klar vinner Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Dette er eit glimrende eksempel på ein uforståelig port. Klart Wii ikkje kan sammenlignes på det grafiske,men også den tittelen overrasker meg med tanke på flyt/grafikk. Fargene i PS3-versjonen er jo fullstendig på bærtur her. Dog SER det ut til at 360-versjonen er bekmørkt under nattoppdargene, noe som ikkje er tilfellet når ein spiller sjøl. Ting ser ut som nattemørket pga. lyseffekter etc. Om man e i tvil hvilken versjoen man vil kjøpe for mest bang for the bucks, faller valget på 360 uten å nøle meier no eg Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg syns PS3 hadde den peneste grafikken her, men jeg klarer ikke å slippe følelsen av at jeg er litt påvirket av PlayStation-elskeren i meg. 7426758[/snapback] Vurdert å kjøpe deg noen briller? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Teit at de ikke bruker samme lysstyrke. Umulig å sammenlikne (selv om 360 ser best ut) Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Teit at de ikke bruker samme lysstyrke. Umulig å sammenlikne (selv om 360 ser best ut) 7427254[/snapback] Se texturen. Den er dårligere på PS3 versjonen Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Jeg syns PS3 hadde den peneste grafikken her, men jeg klarer ikke å slippe følelsen av at jeg er litt påvirket av PlayStation-elskeren i meg. 7426758[/snapback] Vurdert å kjøpe deg noen briller? 7427227[/snapback] Nei, det har jeg faktisk fra før. Endret 5. desember 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 eyh! her er det ingen mellomting enten så er det "Nei" eller så er det "det har jeg faktisk" Edit: Men du var en jævel på redigering, det skal du ha Mod: Trenger ikke å sitere innlegget over! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Et perfekt eksempel på "porting gone bad". Wii's sterke side blir nok ikke på porta spill, men heller på egene spill, designet for den konsollen. Uansett, X360 versjonen så meget fint ut, nesten så jeg fikk lyst på en X360 faktisk. PS3 versjonen ble litt, tja, rar kanskje? Litt grøtete effekter, noen rare texturer etc. Ser ut som jeg kanskje blir å investere i en X360 når tiden kommer for det. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Er nok ikke så dumt det Mod: Trenger ikke å sitere innlegget over! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Beklager at jeg ødela for deg med redigeringa Pinglebolle. Har sett gjennom filmen et par ganger til nå, og jeg må vel innrømme at jeg tok feil til en viss grad her. På noen bilder er det jo tydelig bedre på 360-versjonen. Men det jeg reagerte mest på og hengte meg mest opp i tror jeg, er at til tider var det meeget mørkt på den 360-versjonen, ser jo nesten ikke hva som skjer der. Mulig dette er et nattoppdrag? Det visste ikke jeg. Men da så. Uansett ikke veldig store forskjellene her, sammenlignet med Wii. Den var jo egentlig en katastrofe. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 men som vi alle vet, hvordan kan en wii måle seg mot X360 og PS3 ? Neppe.. Er helt enig, Wii vil hevde seg på egne spill. At de porter Cod3 og andre multiplattform spill til wii, kan både være salgs triks, pluss en måte og dekke "behovet" for spill som konsoller har.. Alle bakmennene ønsker jo at konsollen deres har et variert spill utvalg... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Her er en annen artikkel om PS3 og Xbox 360: Link Sett utifra en spillutvikler sine øyne (som utvikler for PS3 og Xbox 360) Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 venta på at noen skulle dra opp den der... Mod: Trenger ikke å sitere innlegget over! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå