Guybrush Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Hei Sitter og spiller UT (ikke 2003), men uansett hvilket brett/type spill jeg velger får jeg bare Flak Cannon. Jeg begynner med den, og alle våpnene som ligger rundt omkring er også blitt Flak Cannon. Dette må vel være en skadet .ini fil eller noe? Noen som har noen tips om hvordan jeg skal fikse dette problemet? Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Flak cannon er jo den tøffeste! Om dette funker i multiplayer og er jo dette en helt klar fordel :razz: Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 pass på at du ikke bruker en mutator når du setter opp game! nb. sniperrifla er mye heftigere enn flak cannon:) Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 19. november 2002 Forfatter Del Skrevet 19. november 2002 Mutator ? Lenke til kommentar
nalle Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 er spillet orginalt då? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Quote: Den 2002-11-19 21:59, skrev Guybrush:Mutator ? Hvis du f.eks. velger Start Practice Gamee eller Start Multiplayer Game så vil du se en knapp som heter Mutators. Der kan du velge om bare et våpen er tillat, om power-ups skal være med, Instagib osv. Sikkert der feilen ligger.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå