Thoren Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hei , jeg kunne trengt et program ala Dvd Decrypter til Linux .. Håper på raskt svar!! mvh Thor Endre Lenke til kommentar
simrem Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hei , jeg kunne trengt et program ala Dvd Decrypter til Linux .. Håper på raskt svar!! mvh Thor Endre 7426595[/snapback] Du kan sjekke du denne: http://mrbass.org/linux/ubuntu/dvdshrink/ Lenke til kommentar
Thoren Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Hei , jeg kunne trengt et program ala Dvd Decrypter til Linux .. Håper på raskt svar!! mvh Thor Endre 7426595[/snapback] Du kan sjekke du denne: http://mrbass.org/linux/ubuntu/dvdshrink/ 7426632[/snapback] Funker det tli og brenne ut images ? Lenke til kommentar
simrem Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hei , jeg kunne trengt et program ala Dvd Decrypter til Linux .. Håper på raskt svar!! mvh Thor Endre 7426595[/snapback] Du kan sjekke du denne: http://mrbass.org/linux/ubuntu/dvdshrink/ 7426632[/snapback] Funker det tli og brenne ut images ? 7426639[/snapback] Japp... Lenke til kommentar
Thoren Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Ok , såg det var guide til hvordan innstalere , men jeg er helt noob på linux , så trenger litt nærmere forklaring en det der Lenke til kommentar
simrem Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ok , såg det var guide til hvordan innstalere , men jeg er helt noob på linux , så trenger litt nærmere forklaring en det der 7426667[/snapback] Du laster ned en slags "windows emulator" via apt-get(visst du bruker feks ubuntu). Så laster du ned dvd shrink sin .exe fil og installerer den. Så bruker du den på samme måte som i windows. Alt står egentlig veldig godt forklart i guiden der. PS: det finnes sikkert andre løsninger enn å ta windowsprogram inn i linux, men dette er iallefall en Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Prøv K9copy, så slipper du å emulere Windows programmer . Endret 4. desember 2006 av WzUp Lenke til kommentar
Thoren Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Prøv K9copy, så slipper du å emulere Windows programmer . 7426802[/snapback] Hmm , funker K9copy i Ubuntu ? Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Å brenne isoer til cd/dvd funker out of box i Ubuntu... bare høyreklikk på iso filen... Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Stemmer det som roberth1990 sier. Hvis du kun skal brenne ut har du ikke bruk for K9copy, hvis du derimot skal rippe til harddisk.. Lenke til kommentar
Thoren Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Å brenne isoer til cd/dvd funker out of box i Ubuntu... bare høyreklikk på iso filen... 7426863[/snapback] Gidder du skaffe en link til det ? Lenke til kommentar
Thoren Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Å brenne isoer til cd/dvd funker out of box i Ubuntu... bare høyreklikk på iso filen... 7426863[/snapback] Gidder du skaffe en link til det ? 7426883[/snapback] Skal kun brenne ut iso Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Du trenger ikke noe ekstra program. Høyreklikk på fila i Nautilus og velg brenn ut Edit: Sjekk ut ubuntuguide.org , så får du svar på mange nybegynner spørsmål Endret 4. desember 2006 av WzUp Lenke til kommentar
Thoren Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Du trenger ikke noe ekstra program. Høyreklikk på fila i Nautilus og velg brenn ut 7426892[/snapback] Nautilius for noe ? , jeg innstalerte Linux for FØRSTE gang i heile mitt liv for 30min sia Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Å brenne isoer til cd/dvd funker out of box i Ubuntu... bare høyreklikk på iso filen... 7426863[/snapback] Gidder du skaffe en link til det ? 7426883[/snapback] Out of box betyr at du ikke trenger å installere noe som helst etter installasjonen for at det skal virke... Finn iso filen, høyre klikk på den og velg brenn til cd/dvd e.l. Endret 4. desember 2006 av roberth1990 Lenke til kommentar
Thoren Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Å brenne isoer til cd/dvd funker out of box i Ubuntu... bare høyreklikk på iso filen... 7426863[/snapback] Gidder du skaffe en link til det ? 7426883[/snapback] Out of box betyr at du ikke trenger å installere noe som helst etter installasjonen for at det skal virke... Finn iso filen, høyre klikk på den og velg brenn til cd/dvd e.l. 7426905[/snapback] Ah , takker =D Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Helst sjekk ubuntuguide.org før du spørr om slike nybegynnerspørsmål igjen. Dersom du ikke får svar gjennom ubuntuguide.org eller ikke får det til etter å ha sjekket ubuntuguide.org, så skal vi selvsagt hjelpe. Men det er ikke noen fordel for forumet om det oversvømmes av spørsmål som har et lett tilgjengelig standardsvar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå