Xcrtry Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Hei Er det noen som veit om hvor man finner en formaterings-guide på nettet? Eller om det er noen som kan forklare hvordan man gjør det? Trenger å vite det for at jeg skal formatere PC'n min, men er ikke helt sikker på om hvordan jeg skal gjøre det "/ Har gjort det før, men det ble ikke rett. Kom opp en blå skjerm og jeg viste ikke hva jeg skulle gjøre da, så måtte sende den inn til profesjonelle. Vil ikke bruke mere penger på det, når jeg kan gjøre det selv. Håper det er noen som kan hjelpe Takker for svar Endret 5. desember 2006 av Drunka Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Du mener antagelig installering, formatering er bare en liten del av den prosessen. Kanskje denne simulatoren kan være til nytte: http://itpro.no/fil/906.html Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Ja, jeg mener liksom formatering, og instalering av XP. Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Er ikke så vanskelig det? bare og lese hele veien klarte det jeg og er ikke no data geni Endret 6. desember 2006 av iver.no Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Ja, har funne ut hvordan jeg skal gjøre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå