ekwathne Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Som topic lyder, hvilkne julehefter kjøper du iår? Jeg har selv kjøpt meg Rex Rudi og Knoll og Tott. Det blir sikkert flere. Så, hvilkne har du? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Pleier å få et nemi hefte nermere jul jeg.. Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Julehefter ja, finnes det noen bedre tegneserier? Har allerede gjort mine innkjøp av jule-hefter til nå, regner med jeg kaster noen flere nedi handlekurven neste gang jeg er på butikken. - Pondus Julehefte - Rocky Julehefte - M Julehefte - Donald Julehefte Disse er kjøpt inn til nå. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Rex Rudi, Nemi, Pondus og Billy er en selvfølge Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Vi har sånn julesokk vi. Så på julaften får vi hvert vårt julehefte. Pleier å få Pusur, siden jeg liker det best Lenke til kommentar
Bryfjes Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Til nå har jeg bare kjøpt Herman Hedning, men har planer om å få fatti EON of Pondus Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Pondus, Eon har jeg kjøpt så langt, tror jeg skal raske med meg M før jeg gir meg. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Julehefter ja, finnes det noen bedre tegneserier? Har allerede gjort mine innkjøp av jule-hefter til nå, regner med jeg kaster noen flere nedi handlekurven neste gang jeg er på butikken. - Pondus Julehefte - Rocky Julehefte - M Julehefte - Donald Julehefte Disse er kjøpt inn til nå. 7426402[/snapback] Legg til Eon så er lista komplett! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Må jo selvfølgelig ikke glemme Eon og M :wub: Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 M Julehefte tenker jeg. ^^, Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Shsss. Det er jo Billy og Knoll og Tott-julehefter som er JUL! Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Går vell som vanligt i Pondus Nemi Knoll og tott og Tommy og tigern. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 EON, M og Pondus er vel det som er høyest prioritert tror jeg Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hva er et julehefte? Har jeg gått glipp av noe nå igjen? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Hva er et julehefte? Har jeg gått glipp av noe nå igjen? 7428034[/snapback] Det er diverse hefter med tegneserier som selges i julen. Ta en tur på butikken og du vil se dem. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Donald Duck kjøper jeg alltid Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Donald Duck og Pondus er innkjøpt. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hva er et julehefte? Har jeg gått glipp av noe nå igjen? 7428034[/snapback] Det er diverse hefter med tegneserier som selges i julen. Ta en tur på butikken og du vil se dem. 7429945[/snapback] Gå på butikken? Nei takk! Neida, jeg vet hva du mener nå, tegneserier har aldri vært helt min greie, men jeg savner Viggo Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Ikke kjøpt noen enda, men skal sikkert kjøpe Donald, Knoll og tott, Smørbukk og sikkert noen flere Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Ingen! Jeg leser de jeg måtte føle for på jobb. Pondus, Rocky, M, Larsons, Kollektiv, Tommy & Tigern. De tre første er viktigst selvfølgelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå