Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hei Sitter her med min 3 dager gamle iPod Video 30GB og river meg i håret av frustrasjon. Problemene er som følger: - datamaskinen ser bare iPod'en som en ekstern harddisk - iTunes så heller ikke pod'en, og brukte nesten alle ressursene på maskinen min - har prøvd å formatere pod'en og re-installere iTunes minst 5-6 ganger uten forbedring - har prøvd å laste ned og installere bl.a rockbox, men siden pod'en ikke blir gjenkjent som en iPod går ikke dette - hver gang jeg prøver å starte iTunes kommer det opp en feilmelding som fører til at jeg må avslutte programmet iPod'en viser at den er tilkoblet maskinen, og som sagt så ser maskinen pod'en som en harddisk, men mer enn det er det ikke. Har lest mange guider på nett, men føler ikke at de hjelper. Noen som har opplevd lignende, og evt. vil dele erfaringer? Alle tips tas med glede imot! Hvis det fortsetter slik som nå tror jeg jeg bare sender den i retur og kjøper meg en Creative Vision:M i stedet. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Akkurat det samme skjedde med meg, alt jeg gjorde var å sende den på reperasjon. Tok dem 9 uker å reparere den. Lenke til kommentar
Wolfsbane68 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hei Sitter her med min 3 dager gamle iPod Video 30GB og river meg i håret av frustrasjon. Problemene er som følger: - datamaskinen ser bare iPod'en som en ekstern harddisk - iTunes så heller ikke pod'en, og brukte nesten alle ressursene på maskinen min - har prøvd å formatere pod'en og re-installere iTunes minst 5-6 ganger uten forbedring - har prøvd å laste ned og installere bl.a rockbox, men siden pod'en ikke blir gjenkjent som en iPod går ikke dette - hver gang jeg prøver å starte iTunes kommer det opp en feilmelding som fører til at jeg må avslutte programmet iPod'en viser at den er tilkoblet maskinen, og som sagt så ser maskinen pod'en som en harddisk, men mer enn det er det ikke. Har lest mange guider på nett, men føler ikke at de hjelper. Noen som har opplevd lignende, og evt. vil dele erfaringer? Alle tips tas med glede imot! Hvis det fortsetter slik som nå tror jeg jeg bare sender den i retur og kjøper meg en Creative Vision:M i stedet. 7425989[/snapback] Have tried another PC with iTunes installed? And what's the error message from iTunes? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Prøvde å installere iTunes på en annen datamaskin i går, uten fremgang. Fikk bare opp en melding som sa at det var en quicktime-konflikt... På min egen stasjonære fikk jeg ikke opp noen errormelding, iTunes så bare ikke at iPod'en ble koblet til. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 WTF!? 9 UKER? Leverte inn min på macbutikken/macpartner i Stavanger, to dager senere hadde jeg ny! Hvis det tar lang tid er det bare å klage... Har byttet min mini 3-4 ganger og min video 1 gang..... Aldri tatt mer enn max 3 dager! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå