Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Komme i "Guiness book of world records".

Sinnapels

Anbefalte innlegg

Hvordan går man fram for å komme i den boka?

Er det ett nummer det går ann å ringe?

Har sett på hjemmesida dems, men den er på engelsk. Kommer det da folk fra guiness og ser at alt går riktig for seg hit til Norge? Eller er det en egen avdeling her i Norge? Fant ikke no tlf nr i gulesider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så viss jeg sender inn søknad, så kommer det folk og dokumenterer?

7426465[/snapback]

Tror du må betale for at det skal komme folk for å dokumentere det.

7426621[/snapback]

På Først og Sist for en tid tilbake var det om et rekordforsøk hvor en fyr strikka et alt for langt skjerf. Da de målte det opp, var det ingen andre enn et par politimenn og ordføreren i kommunen tilstede.

Er temmelig sikker på at det er "nok" å være i en lokalavis/avis eller et lignende medium. Tviler på at de som står bak boka drar rundt til samtlige som *prøver* å komme i boka.

Lenke til kommentar
Hvor får du alle PC'ene fra egentlig? Som du skal skru, that is.

7426974[/snapback]

Jobber med det. Jobber i en av de større nettbutikkene. Skal ikke nevne navn da det tidligere har vekket svært sterke reaksjoner blant andre brukere her på forumet av en eller annen merklig grunn. :hmm:

Lenke til kommentar
En verdensrekord er vel bra nok til å komme i boka? skal sende søknad i morgen å høre med de.

Flest pcer skrudd på 24timer er vel bra rekord?

7426742[/snapback]

Hvis jeg ikke ble feilinformert, så tar Guiness ikke lenger i mot nye rekordkategorier. De har lukket boken for alle nye grener, og tar nå bare hånd om folk som slår de rekordene som allerede er der.

Lenke til kommentar
Så selv om jeg greier å ri på 12 kameler samtidig, så får jeg ikke komme i Guinnes rekordbok?

De kan ikke si nei til en som har verdensrekorden i å ri så mange kameler samtidig?

7427250[/snapback]

Jo, de kan si nei til hva de vil si nei til. Det er deres bok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...