Sinnapels Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvordan går man fram for å komme i den boka? Er det ett nummer det går ann å ringe? Har sett på hjemmesida dems, men den er på engelsk. Kommer det da folk fra guiness og ser at alt går riktig for seg hit til Norge? Eller er det en egen avdeling her i Norge? Fant ikke no tlf nr i gulesider. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Huske jeg leita etter det en gang. Fant bare utenlandskt nummer. Skulle sette verdensrekord i "flest nåler i ytterste ledd av pekefinger"! :!: Tror jeg hadde en 60-70 nåler i på en gang! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 du må betale for at noen folk skal komme å se på deg Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Hehe... Skulle satt verdensrekord i å skru flest pcer på 24 timer. Hadde jeg bare finni ut åssen jeg går frem. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Det artige er at Guiness-boka har verdensrekord som den boka som har blitt mest stjålet fra biblioteker Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Så viss jeg sender inn søknad, så kommer det folk og dokumenterer? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvis det er et bra nok forslag, som er interessant å ha i boken, og du ikke har blitt griseeid av noen andre i forveien så muligens. Men først må du ta et bilde selv når du gjør det. Det må ligge i søknaden. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Så viss jeg sender inn søknad, så kommer det folk og dokumenterer? 7426465[/snapback] Tror du må betale for at det skal komme folk for å dokumentere det. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Så viss jeg sender inn søknad, så kommer det folk og dokumenterer? 7426465[/snapback] Tror du må betale for at det skal komme folk for å dokumentere det. 7426621[/snapback] På Først og Sist for en tid tilbake var det om et rekordforsøk hvor en fyr strikka et alt for langt skjerf. Da de målte det opp, var det ingen andre enn et par politimenn og ordføreren i kommunen tilstede. Er temmelig sikker på at det er "nok" å være i en lokalavis/avis eller et lignende medium. Tviler på at de som står bak boka drar rundt til samtlige som *prøver* å komme i boka. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 En verdensrekord er vel bra nok til å komme i boka? skal sende søknad i morgen å høre med de. Flest pcer skrudd på 24timer er vel bra rekord? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har du forsøkt å sette den rekorden eller søker du først? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Du trenger ikke noen fra guinesses der. En klasse på skolen jeg gikk på hadde rekorden på antall timer i strekk å gå rundt juletre. Dem hadde bare en politimann der som fulgte med Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Du trenger ikke noen fra guinesses der. En klasse på skolen jeg gikk på hadde rekorden på antall timer i strekk å gå rundt juletre. Dem hadde bare en politimann der som fulgte med 7426778[/snapback] Klarte han det, a? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 jobber med å skru pcer daglig. Og tenkte å la det gå litt sport i det. viss det holder med at politiet følger med så er det noe jeg skal satse på. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvor får du alle PC'ene fra egentlig? Som du skal skru, that is. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Hvor får du alle PC'ene fra egentlig? Som du skal skru, that is. 7426974[/snapback] Jobber med det. Jobber i en av de større nettbutikkene. Skal ikke nevne navn da det tidligere har vekket svært sterke reaksjoner blant andre brukere her på forumet av en eller annen merklig grunn. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 En verdensrekord er vel bra nok til å komme i boka? skal sende søknad i morgen å høre med de. Flest pcer skrudd på 24timer er vel bra rekord? 7426742[/snapback] Hvis jeg ikke ble feilinformert, så tar Guiness ikke lenger i mot nye rekordkategorier. De har lukket boken for alle nye grener, og tar nå bare hånd om folk som slår de rekordene som allerede er der. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Så selv om jeg greier å ri på 12 kameler samtidig, så får jeg ikke komme i Guinnes rekordbok? De kan ikke si nei til en som har verdensrekorden i å ri så mange kameler samtidig? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Så selv om jeg greier å ri på 12 kameler samtidig, så får jeg ikke komme i Guinnes rekordbok? De kan ikke si nei til en som har verdensrekorden i å ri så mange kameler samtidig? 7427250[/snapback] Jo, de kan si nei til hva de vil si nei til. Det er deres bok. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 How do I become a Guinness World Record Holder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå