Nuffern Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Våre internettsider fungerer best med Mozilla Firefox nettleser! Hehe, genialt at en bedrift som er avhengig av salg over internett optimaliserer sidene sine kun for én nettleser som bare har 13,5 % av nettlesermarkedet. Kunne ikke finne noen priser på nettsidene deres. Er det bare jeg som er dårlig til å lete? Ikke det at man skal være nødt til å lete.. Endret 8. desember 2006 av Nuffern Lenke til kommentar
vidarbusk Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Våre internettsider fungerer best med Mozilla Firefox nettleser! Hehe, genialt at en bedrift som er avhengig av salg over internett optimaliserer sidene sine kun for én nettleser som bare har 13,5 % av nettlesermarkedet. Kunne ikke finne noen priser på nettsidene deres. Er det bare jeg som er dårlig til å lete? Ikke det at man skal være nødt til å lete.. 7457783[/snapback] Hmmm.... Noen som ikke fikk med seg at flere har besøkt disse på et kjøpesenter? Lenke til kommentar
vidarbusk Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 :w00t: For de som ikke visste det: man kan få vanlige bilder inn i disse krystallene også! Har nettopp fått fornyet bryllupsbildet inn i en flat krystall, og jeg må si utfallet var meget bra! Overraskende bra faktisk...! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Våre internettsider fungerer best med Mozilla Firefox nettleser! Hehe, genialt at en bedrift som er avhengig av salg over internett optimaliserer sidene sine kun for én nettleser som bare har 13,5 % av nettlesermarkedet. Kunne ikke finne noen priser på nettsidene deres. Er det bare jeg som er dårlig til å lete? Ikke det at man skal være nødt til å lete.. 7457783[/snapback] Sendte dem en epost. Isfjell: 699,- Halvsirkel: 599,- Horisontal ramme: 499,- Vertikal ramme: 499,- Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hvis jeg skulle kjøpt pyntegjenstand til dama så hadde det hvertfall blitt krystall av litt kvalitet. Sånn plastik krystall med 3D gravering i får du tross alt kjøpt på boder i syden. Og da får du lys til sette den på med på kjøpet Swarovski hadeland glassverk - Glassfigurer 7454128[/snapback] Vel. Fikk krystallen i dag og kan si med en gang at det ikke er no plastikkjuggel. Hva du hadde kjøpt til dama di derimot er meg egentlig likegyldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå