Josh! Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har bygd et kabinett i tre og skal snart gå til innkjøp av hardware til dette. Åpning for CD/DVD-ROM har jeg laga slik at det bare er selve skuffa som kommer ut. Jeg har fortsatt ikke lagd noe hull til utløserknappen for drevet. Det jeg lurer på: Finnes det noen CD/DVD-ROM (DVD-Brenner) der jeg kan trykke inn selve skuffa for å få den til å komme ut, slika at jeg slipper å lage hull til utløserknapp? Takker for svar Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har bygd et kabinett i tre og skal snart gå til innkjøp av hardware til dette. Åpning for CD/DVD-ROM har jeg laga slik at det bare er selve skuffa som kommer ut. Jeg har fortsatt ikke lagd noe hull til utløserknappen for drevet. Det jeg lurer på: Finnes det noen CD/DVD-ROM (DVD-Brenner) der jeg kan trykke inn selve skuffa for å få den til å komme ut, slika at jeg slipper å lage hull til utløserknapp? Takker for svar 7425639[/snapback] Tviler på at det finnes, eneste jeg vet som er slik er slim-drevene til laptops med knappen på skuffen. Kan jo lage en egen knapp og stealthe hele greia. vet ikke hvordan man gjør det men klekkus og moddgutta(og jentene) vet det sikkert. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Lodd heller på en impulsknapp og plaser den hvor du vil Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Eller bygg opp med spacere mellom panelet og knappen så du kan bare trykke rett på panelet Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Har ikke mye peiling på sånne ting. Kan noen forklare litt mer? Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Er også mulig å bruke eject/løs ut i windows. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Apple har jo skjult ejectknappen på sine datamaskiner lenge. Der trykker man en egen CD Eject knapp på Mac tastaturet (eller holder inne F12 om har vanlig PC USB tastatur). Når du åpner opp CD/DVD-drevet så ser du tydelig hvor du skal lodde. Her ser du hvor knappen sitter: Her ser du ledning som er loddet på: Det er faktisk fire pinner på knappen, men to av de er bare jording og for å holde knappen bedre på plass. Du trenger kun to ledninger for å forlenge knappen. Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Takk! Tror jeg skal teste det... Lenke til kommentar
christianpet Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 er det mulig når man frolenger ledningene på denn påen å lage sånn at når man tar på alu plata elr hva du bruker så åpnes den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå