OldMan Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Morro og se deg tilbake på topp KEB Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Morro og se deg tilbake på topp KEB 7429792[/snapback] Tusen takk for det! Og tusen takk til alle dere andre som har grattulert meg også. Holder på å tester et kort av gangen nå for å finne max instillinger på de. Neste mål er 87k Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Morro og se deg tilbake på topp KEB 7429792[/snapback] Tusen takk for det! Og tusen takk til alle dere andre som har grattulert meg også. Holder på å tester et kort av gangen nå for å finne max instillinger på de. Neste mål er 87k 7429812[/snapback] De ble ikke akkurat dyre de to korta + hk *ler* Ser ut til at du fikk litt fart på korta etterhvert, hva måtte til? BIOS? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Gratulerer så mye KEB, å se sånt varmer på en kald dag som det er i dag Keep it going Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Siden du trengte ny CPU, kan du ikke høre med OPB om han er villig til å selge sin? Hvis han har den fortsatt da, eller om den fortsatt er til salgs. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Gratulerer, alltid morro med Norske WR Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Gratulerer, det fortjener du absolutt. Håper du får tak i en qx6700 så du får ta 06 scoren. Lenke til kommentar
Koppit Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Grattulerer med WR!! Keep up the good work Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Bøyer meg i støøvet! Supert mann Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Gratulerer Håper du får velge deg en skikkelig X6800 eller QX6700 da, hehe. Kjipt med den OVP driten, men det skulle vel være mulig å finne en mod til det..? Tenker f.eks. persivore kanksje kan hjelpe deg med det. Lenke til kommentar
master air Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Føyer meg i rekken med gratulasjoner jeg. Lykke til med andre verdensrekorder. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Flott klokking dette her. 86tusen er utrolig mye! For meg hadde det vert sykt om det hadde vært 01 og! hehe Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Gratulerer så mye. Håper virkelig noen får ut fingeren å sponser deg. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 NTNU eller liknende forskningsinstitusjoner ville nok ønsket å sponse. Er vel i utgangspunktet mennesker som leser om dette disse ønsker seg.. Kan vel ikke skade å prøve.. Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Gratulerer så mye. Håper virkelig noen får ut fingeren å sponser deg. 7431221[/snapback] Tusen takk! ja det håper jeg oxo... trenger sårt en ny prosessor Men målet nå er 88k og etter hva jeg har sett av diverse tester jeg har gjort i dag er det faktisk ikke helt umulig å klare det Endret 5. desember 2006 av Overklokk Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 bøyer meg som vanlig i støvet. Lenke til kommentar
Valandil Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Helt rått! Gratulerer! Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Syns i grunn det er helt greit at en og annen havner innom tråden fra forsiden og lurer på hva pokker vitsen med dette er jeg da, særlig praktisk er vel ikke dette oppsettet... Jeg derimot ser vitsen, og gratulerer så mye med WR Overklokk! Den bordplaten med omegn er rett og slett kunst i mine øyne! Lykke til videre, håper sponsor kommer Lenke til kommentar
ticalOne Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Henger meg på alle gratulantene, Congratz! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Er som sagt veldig naturlig å spørre hva i all verden dette skal være godt for.. Men som også nevnt, synes det er spennende.. Er som mange andre hobbyer lite samfunnsnyttig.. Vi kan jo nevne noen; fotball, (idrett generelt), frimerker, osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå