Fanta4free Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 hva synes du om de? er de flinke til metallica sanger?? er de fllinke til andre sanger?? personlig liker jeg veldig godt Bittersweet hav synes dere om de da?? noen som vet om andre somspiller sånn musikk som de?? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg synes det er ganske kult, de spiller "metal" på en annerledes måte. Mye av det de har svinger faktisk rimelig bra. Jeg liker veldig godt sangen Path. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Tykkjer faktisk at det er heidundrandes kjedelig. =| Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Kjipt som faen...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Er ikke sånn jeg setter meg ned å hører på akkurat, men kult tenkt da Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg synes på en måte det blir feil fordi det låter ikke bra med instumentene de spiller (tenker da på metallica-covers som er de eneste jeg har hørt.) Klassiske instrumenter er penest til klassisk musikk Lenke til kommentar
sekt Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Kult og alt det der, Path er jo nydelig. MEN det blir ekstremt kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Er jo litt småkult å høre de spille Metallica på cello eller hva nå enn de bruker, men det er alt- Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Syntes det er en veldig kul måte å spille metal sanger på. Jeg liker de ganske godt, men jeg kan ikke bare sitte å høre på de, må ha litt variasjon. Liker best sangen Bittersweet (Ville H. Valo synger drit bra i sangen ), The Call of Kthulu er også en favoritt. Lenke til kommentar
gimme Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Det er litt kult men blir kjedelig etter en stund Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Kult og alt det der, Path er jo nydelig. MEN det blir ekstremt kjedelig i lengden. 7428846[/snapback] Enig, Path og Driven er blandt mine favorittar, høyrte litt på Apocalyptica for eit år og to sidan, men gjekk veldig fort lei. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Er litt usikker. Det lille jeg har hørt var ganske kjipt, men det er også veldig lite. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Nyhus: KJEMPE KJIPT! Bruk heller tiden på noe god musikk... Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Fuckings dobbelpost.... Uansett, forsatt kjipt, ha en fin kveld, god jul også Endret 5. desember 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 det er bra det er liv her da siden da har vi noe og diskutere og kanskje få en stor post ut av dette....hadde vert moro.... for dere som bare har hørt metallica covers hør på en av de sangee vi snakker om som ikke er det....vert og prøve...er bare og fjerne de i gjen vis du ikke liker de liksom Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Nyhus: KJEMPE KJIPT! Bruk heller tiden på noe god musikk... 7434085[/snapback] Jeg tror deg, men tror egentlig at jeg skal sjekke noen flere låter uansett. Bare for å sjekke. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 ville jeg også gjort liksom.....det er jo ofte klart. er du en metallica fan og hører dette trur jeg ikke du er helt fornøyd med....men jeg synes da de klarer en del sanger bra jeg da... last ned sangen jeg har i den første posten min...den er bra Lenke til kommentar
Patton Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Live er Apocalyptica utrolig festelig. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Er litt usikker på hva jeg synes,men "Coma" fremføringen liker jeg ganske godt. Lenke til kommentar
the-shock Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Apocalytica=Ultra originalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå