Gå til innhold

Kjøp av konsoll til multiplayer bruk... hvilken?

NewShuttle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som eg skrei i post #18 så er vel valget tatt, og snart kjøpt. Kjøper brukt både ein Gamecube og ein Nintendo 64.

Den skal brukast på ein prosjektor (BenQ W100). Fint viss nokon kunne hjulpe meg med spørsmålet i post 18: Kva kabel eg må ha til både N64 og GC for å koble den til prosjektoren...

Lenke til kommentar

På Gamecube har standardkabelen som følger med komposittvideo (til den gule på projektoren) og "rød og hvit" audio (på samme kabel). Scartkontakten er bare koblet i enden på denne kabelen, dvs du kan ta av denne "adapteren" og således få separat komposittvideo og RCA audio. Du må da kanskje ha en skjøtekabel for å få lyden til forsterker etc om denne står et stykke unna. Finnes sikkert andre kabler å få kjøpt også. Tror det er samme tilkobling på Gamecube og N64 slik at du kan bruke samme kabel.

Vet ikke om dette var til så mye hjelp men...

Lenke til kommentar

Selger har forsikra meg om at kablene som følger med kun har fast scart kontakt, altså at det ikkje er rca med adapter.

Har funne ein kabel med både AV og RGB:

http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...b782bd6f6ddd1c5

Trur og eg såg ein kabel med kun AV på ei anna side. Har eg forstått det rett viss kompositt video er den beste (den eineste?) tilkoblingsmuligheten eg har til prosjektoren?

NewShuttle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...