monissa Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 For en stund siden installerte jeg Windows XP på maskinen min. Jeg kan ikke huske at jeg noengang har hatt "Vis skrivebord"-ikonet på oppgavelinjen og jeg klarer ikke å finne ut hvordan jeg får tak i den noe sted. Dette ikonet er noe jeg bruker mye (f.eks. på jobben), i og med at jeg bruker skrivebordet mye. Kan noen hjelpe meg? På forhånd tusen takk! Hilsen Mona Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Du må velge å vise "Hurtigstart" på verktøylinjer. (Høyreklikk på oppgavelinjen->Verktøylinjer->Hurtigstart). Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Trykk windows knappen + d Gjør samme nytten Lenke til kommentar
gunnarhalle Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Et kjapt søk på google, resulterte i dette :smile: Oversettelsen klarer du vel selv.. Use Notepad to create a text file with the following contents: [shell] Command=2 IconFile=explorer.exe,3 [Taskbar] Command=ToggleDesktop Save the file as Show Desktop.scf. (You can name it something else if you prefer, but make sure you use the .scf file extension.) You can save the file where you want, and then create a shortcut on your Quick Launch toolbar. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Windowstast + m gjør vel noe av det samme som Windowstast + d + m Minimerer alle vinduer! Det er vel det tasten gjør! Lenke til kommentar
monissa Skrevet 18. november 2002 Forfatter Del Skrevet 18. november 2002 Oj! Dette gikk kjapt! Tusen takk for hjelpen! Hilsen Mona Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå