Torjus Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hei, har i det siste vært veldig slapp på web fronten, så i dag satt jeg meg ned å tenkte, tegnet og herjet og kom frem til dette: http://thinkfuzzy.net/3.jpg Hva synes dere? Tips og kritikk mottas med glede Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Vakkert. Er de små bildene på toppen knapper? Jeg kunne likt en mer tydelig navigasjon, men så er dette bare et bilde også, noe som ikke sier meg like mye om siden som om jeg skulle ha sett den. Jeg synes også at overgang til svart i bakgrunnen er litt vel brå. Blir på en måte "bang", svart. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Skal ikke beskylde deg for noe, men de kontakt, blogg og profilknappene der så veldig like ut som de på http://paradoxia.org Elles var siden helt grei, men kanskje litt for standar. Prøv å være litt mer kreativ. Litt tom header kanskje, prøv å gjøre noe mer ut av den. Og hvor er menyen? Skal det bare være blogg, profil og kontakt knapper på siden? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Vakkert. Er de små bildene på toppen knapper? Jeg kunne likt en mer tydelig navigasjon, men så er dette bare et bilde også, noe som ikke sier meg like mye om siden som om jeg skulle ha sett den. Jeg synes også at overgang til svart i bakgrunnen er litt vel brå. Blir på en måte "bang", svart. 7425820[/snapback] De små bildene skal være knapper ja, blogg, profil og kontakt. Jeg synes egentlig ikke overgangen blir så brå... har du litt mørk skjerm? Skal ikke beskylde deg for noe, men de kontakt, blogg og profilknappene der så veldig like ut som de på http://paradoxia.org Elles var siden helt grei, men kanskje litt for standar. Prøv å være litt mer kreativ. Litt tom header kanskje, prøv å gjøre noe mer ut av den. Og hvor er menyen? Skal det bare være blogg, profil og kontakt knapper på siden? 7425886[/snapback] Hei, beklager for at jeg glemte å nevne det i førsteposten, ja det er samme ikonene, bare i en ny farge. Skal ikke bruke dem som er der nå, det er bare for å se hvordan det kom til å se ut! Skal prøve å gjøre noe mer ut av headeren, men jeg er litt tom for idér, noen tips? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Likte dette godt fuz! Det som er så synd, er at du forkaster alle de gode prosjektene dine og begynner på noe nytt nesten før de er lansert. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Hehe, har en uvane der ja, men dette prosjeketet tror jeg at jeg kommer til å jobbe en del med! De forrige så har jeg enten møtt på problemer og gitt opp, ellers så har jeg gått tom for idér Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 fuzzy^ jo ser fint ut det der, men hva med å prøve noe nytt? Hver gang jeg ser noe av deg, ser jeg omtrent det samme side.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 fuzzy^ jo ser fint ut det der, men hva med å prøve noe nytt? Hver gang jeg ser noe av deg, ser jeg omtrent det samme side.. 7426217[/snapback] Enig, prøv et nytt oppsett en gang Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har sett denne type oppsett veldig mange ganger. Da mener jeg ikke av deg, men ellers rundt omkring på nettet. Prøv noe nytt! Om du bestemmer deg for å beholde det, bør du sprite det opp litt. Siden er pen nok den, men ikke så fryktelig original. Nå er det heller ikke sikkert det er så viktig for deg da. Lenke til kommentar
Spiftire Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Syns det var nice jeg. Har ikke sett noe fra deg før, men dette var nydelig. Likte spesielt pattern greiene i bakgrunnen! Syns også siden er veldig rydig og pen. Keep it simple! Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Skal ikke beskylde deg for noe, men de kontakt, blogg og profilknappene der så veldig like ut som de på http://paradoxia.org Elles var siden helt grei, men kanskje litt for standar. Prøv å være litt mer kreativ. Litt tom header kanskje, prøv å gjøre noe mer ut av den. Og hvor er menyen? Skal det bare være blogg, profil og kontakt knapper på siden? 7425886[/snapback] Er mulig det men når man bruker noe som er standard i Photoshop så tror jeg det er mange som bruker det rundt om i verden. Tror heller ikke det er noe man skal tenke på. Ser det bra ut? Ja? Da bruker man dem. For hvor mange menyer er ikke like ifra før av? Tror heller ikke han på paradoxia.org er den første til å bruke de ikonene. Kimthoma.... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Er de ikonene i photoshop? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Sjekket nå. Custom Shapes vettu. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Ah... men da tror jeg at jeg bare bruker de ikonene... har letet i hele dag etter noen andre ikoner i samme stilen, men uten hell Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Hva syns dere om menyen nå? Forbedret kvailteten litt og forstørret dem litt. http://thinkfuzzy.net/4.jpg Jeg er ikke fornøyd med skriften i header, noen som har tips til ny font? Endret 5. desember 2006 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Noen som har noen flere forslag før jeg slicer designet opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå