Gå til innhold

Bærbar med AMD

scar

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Toshiba har noen på det billikste markedet. Det er marskiner med AMD K6-2 475. (Vet ikke om disse er på markedet enda.)

AMD har lenge prøvd og lage mobil-CPU'er. Men det ser ikke ut til att de lykkes. I værtfall vil ingen som vill ta AMD's mobile i bruk. (Som jeg vet)

Sats på Celeron vist du vil ha noe billig.

Lenke til kommentar

AMD har Palomino (samme som XP og MP) i bærbarutgave som heter Athlon 4. Jeg tror ikke denne er å anbefale hvis den hovedsaklig skal kjøres på batteri. For raske bærbare ville jeg valgt en med 0,13µm Pentium III prosessor, pga svært lavt strømforbruk og speedstep. Hvis du alikevel skal ha Athlon så tror jeg Compaq har bærbare med den.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-06 21:11, Murty skrev:

jeg ville gått til

der er det tester av mange bærbare PC-er. Og der er det også noen med AMD Duron Og AMD Athlon.

De er ikke til salgs, men der kan du skaffe noen navn på PC-er hvor det er AMD prossesor, og deretter se etter den samme modellen i en webshop

Hei,

angående bærbare med AMD prosessorer, kommer vi med en sammenlikningstest snart faktisk. Det har vært noe problemer med å skaffe slike bærbare bygget på AMD prosessorer. Men nå har vi endelig klart det.

Kommer en test av en bærbar med en Athlon 4 1000MHz, 256MB RAM, 20GB harddisk mot en Pentium III-M 1000MHz, 256MB RAM, 20GB harddisk.

Håper det blir artig lesestoff. Hvis dere har noen forslag til tester som dere vil se send en mail på [email protected]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...