Bushmills Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Hvor mye koster det for å bruke WAP? Dvs. bare lese nyheter. Jeg har lett på Telenor sine sider, men finner bare: Du betaler kun for trafikk når du wapper Er det veldig dyrt eller? (si jeg leser nyheter i 10 min. Hvor mange kroner blir dette? Noen som vet?) Har Djuice Magnum abonnement. Endret 4. desember 2006 av Bushmills Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 "Maks kr 10,- per døgn når du surfer på Internett med mobilen (WAP)" Trafikken = Datatrafikk = megabyte Men det er som sagt makspris på 10kroner for vanlig wap og 50 kroner for internet via mobil (pc kobler opp via mobilen). Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Så det vil si at jeg kan være på f.eks msn på mobilen via wap en hel dag for bare 10kr? Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Ut fra hva som står på telenor sine prissider, jupp. Men vær sikker på at dte er via gprs eller 3g eller edge du kobler opp, Endret 4. desember 2006 av lain Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Takk for svar! Endret 4. desember 2006 av Bushmills Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 MSN og bruke mobilen som en modem mot pc regnes som internett-trafikk, der gjelder det andre enn wap-prisene. Det er maks 50 kr. dagen for internett-trafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå