Movieheart Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Tidligere i høst prøvde jeg å ta et bilde av bålplassen vår utenfor hytta. Prøvde da med motlys fra en lav sol, jeg syntes bildet ble veldig fint og har tenkt å printe det ut å ramme det inn. Men det er et problem. På grunn av motlyset fra sola fikk jeg en solflekk nede i venstre hjørne. Noen som vet hvordan jeg kan få bort denne flekken? Tar også imot andre tips til mer jeg kan gjøre med bildet får jeg printer det ut Legger ved et miniatyrbilde så dere får se Lenke til kommentar
stabell Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Tidligere i høst prøvde jeg å ta et bilde av bålplassen vår utenfor hytta. Prøvde da med motlys fra en lav sol, jeg syntes bildet ble veldig fint og har tenkt å printe det ut å ramme det inn. Men det er et problem. På grunn av motlyset fra sola fikk jeg en solflekk nede i venstre hjørne. Noen som vet hvordan jeg kan få bort denne flekken? Tar også imot andre tips til mer jeg kan gjøre med bildet får jeg printer det ut Legger ved et miniatyrbilde så dere får se 7424928[/snapback] det kan vel alltids klones vekk i photoshop med ganske bra resultat. Hvis det er den oppå benken der du mener? Mvh, Tore Stabell Lenke til kommentar
stabell Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Kanskje noe slikt? Mvh, Tore Stabell Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Kanskje noe slikt? Mvh, Tore Stabell 7426935[/snapback] Meget bra! Tusen takk. Tror du det er noe mer jeg kan gjøre. Kanskje litt rundt solen? Lenke til kommentar
stabell Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 det ser ut som det ikke er så mye å hente i himmelen der, den er litt utbrent. Hadde sikkert vært noe mer å hente hvis du hadde prossesert et RAW-bilde fra kameraet. Mvh, Tore Stabell Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Fjernet noen flekker til og gjorde bildet litt varmere... Hva syns dere? Lenke til kommentar
maxM Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Synest det blir litt for mørkt i forgrunnen og ellers litt for lite å se på. Er lyset som blir hovedmomentet for min del og det blir litt kjedelig. Ikke no stygt bildet for all del, men sett liknendes mange ganger før Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Synest det blir litt for mørkt i forgrunnen og ellers litt for lite å se på. Er lyset som blir hovedmomentet for min del og det blir litt kjedelig.Ikke no stygt bildet for all del, men sett liknendes mange ganger før 7451019[/snapback] Er enig i det du sier. Forgrunnen ble ganske mørk, men det er ikke noe jeg kan gjøre med det nå. Meningen med bildet var selve bålplassen i midten, og så skulle solen kaste lys ned på den. Og jeg syntes det ble en bra komposisjon med lyset slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå