Gå til innhold

Fjerning av solflekk på bilde...

Anbefalte innlegg

Tidligere i høst prøvde jeg å ta et bilde av bålplassen vår utenfor hytta. Prøvde da med motlys fra en lav sol, jeg syntes bildet ble veldig fint og har tenkt å printe det ut å ramme det inn. :innocent:

Men det er et problem. På grunn av motlyset fra sola fikk jeg en solflekk nede i venstre hjørne. Noen som vet hvordan jeg kan få bort denne flekken?

Tar også imot andre tips til mer jeg kan gjøre med bildet får jeg printer det ut :yes:

Legger ved et miniatyrbilde så dere får se ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tidligere i høst prøvde jeg å ta et bilde av bålplassen vår utenfor hytta. Prøvde da med motlys fra en lav sol, jeg syntes bildet ble veldig fint og har tenkt å printe det ut å ramme det inn. :innocent:

Men det er et problem. På grunn av motlyset fra sola fikk jeg en solflekk nede i venstre hjørne. Noen som vet hvordan jeg kan få bort denne flekken?

Tar også imot andre tips til mer jeg kan gjøre med bildet får jeg printer det ut  :yes:

Legger ved et miniatyrbilde så dere får se  ;)

7424928[/snapback]

det kan vel alltids klones vekk i photoshop med ganske bra resultat.

Hvis det er den oppå benken der du mener?

Mvh,

Tore Stabell

Lenke til kommentar
Synest det blir litt for mørkt i forgrunnen og ellers litt for lite å se på. Er lyset som blir hovedmomentet for min del og det blir litt kjedelig.

Ikke no stygt bildet for all del, men sett liknendes mange ganger før :)

7451019[/snapback]

Er enig i det du sier. Forgrunnen ble ganske mørk, men det er ikke noe jeg kan gjøre med det nå. :whistle:

Meningen med bildet var selve bålplassen i midten, og så skulle solen kaste lys ned på den. Og jeg syntes det ble en bra komposisjon med lyset slik. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...