GANTEN Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hehe kanskje litt patetisk post men en kompis av meg er livredd han er steril, fordi han aldri har fått noe ut av ''laksen'' han er jo bare 13år så er han kanskje bare sent ute eller åssen kan du finne ut slikt? Grunden til at jeg lager denne posten er siden jeg er dritt lei maset hans! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hehe kanskje litt patetisk post men en kompis av meg er livredd han er steril, fordi han aldri har fått noe ut av ''laksen'' han er jo bare 13år så er han kanskje bare sent ute eller åssen kan du finne ut slikt?Grunden til at jeg lager denne posten er siden jeg er dritt lei maset hans! 7424904[/snapback] Det kommer når han har modnet Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Rop til ham at han er UMODEN! kanskje han slutter å mase da... for ekstra piff gjør du det på en åpen åpen plass med mange mennesker =D Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hehe kanskje litt patetisk post men en kompis av meg er livredd han er steril, fordi han aldri har fått noe ut av ''laksen'' han er jo bare 13år så er han kanskje bare sent ute eller åssen kan du finne ut slikt?Grunden til at jeg lager denne posten er siden jeg er dritt lei maset hans! 7424904[/snapback] Det kommer når han har modnet 7424929[/snapback] ja.. 13 år KAN være for tildlig for alle mulige slags bekymringer? Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Ikke sant;D Når pleier man og bli moden egentlig? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ikke sant;D Når pleier man og bli moden egentlig? 7424981[/snapback] 13 og oppover som oftest.... Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvis han sitter og napper løken til stadighet bør det ikke være no stress. Satt en gang for mange år sida i badekaret og fant plutselig ut at "jeg ikke var steril" Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Vil si 11 og opp jeg Edit: Killerquo, samme med meg, bare det var mens jeg så en stumfilm av to Playboy damer Endret 4. desember 2006 av lilleslem Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Han blir nok moden engang han å Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Han blir nok moden engang han å 7425087[/snapback] Hvis han ikke er steril da Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Man kan godt få noe ut av "laksen" selv om man er steril. Sædvæsken er ikke det samme som sædcellene, og det er sædcellene som smelter sammen med eggcellene under forplantningsprosessen, ikke sædvæsken. Så at man ikke får noe ut av "laksen" trenger ikke være noen indikasjon på at man er steril. Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Killerquo : Hvis han sitter og napper løken til stadighet bør det ikke være no stress. Satt en gang for mange år sida i badekaret og fant plutselig ut at "jeg ikke var steril" Men jeg luerer åssen tenker du da? at han skal nappe den til orgasme og når den er klar igjen pøser han på? Han sier at når han har hatt orgasme så får han en sånn ekkel følelse av og må på do så går han dit og pisser liksom that's it... Det kan ikke være at det er Sæd*Partikler* i pisset han eller noe? Endret 4. desember 2006 av GANTEN Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Du kan pisse ut sæd hvertfall Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hehe, det der sier vel sitt om at han ikke har fått orgasme ennå, tror jeg. Mye mulig han har gitt seg like før. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Men alt i alt, med tanke på at han har flere år igjen i puberteten er nok grunn nok til å be han holde kjeft ang. det og tenke på noe annet. Over og ut. Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Det blir nokk noen år til han skal prøve den ordentlig ut så;P Han har goood tid ffs;P Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Det blir nokk noen år til han skal prøve den ordentlig ut så;P Han har goood tid ffs;P 7425263[/snapback] Han kan jo alltids spør mamma om hjelp da Lenke til kommentar
Gjest nuttnutt Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Steriliitet har faktisk i9kke noe med utløsning å gjøre, det handler om om spermen din er fruktbar eller ikke... Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Steriliitet har faktisk i9kke noe med utløsning å gjøre, det handler om om spermen din er fruktbar eller ikke... 7425578[/snapback] Når du sier det sånn, så stemmer jo det egentlig. Når kommer egentlig orgasmen? Det må jo være et eller annet som gjør at prostata ikke kan stimuleres, men så slår hormonene inn en gang. Ikke noe problem for meg, men hadde vært artig å vite. Var faktisk noe jeg lurte på i sin tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg oppdaget at man kunne snalle seg til orgasme allerede i 4. klasse, og da var jeg fortsatt langt unna puberteten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg