eplemufc Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Hei! Jeg har fått et problem med en av dataene i huset. Først var den ustabil og skrudde seg av etter ca 10min arbeid. Da fant jeg ut at CPUviten gikk alt for tregt og at jeg måtte installere en viftestyring, og etter dette gikk tempraturen ned og alt var bra. Men nå i det siste har dataen slått seg helt vrang. Når man skrur den på oppfører den seg helt vanelig, helt til den skal loade inn XP ( Der hvor de blå prikkene danser over skjermen) , for der låser prikkene seg på midten og ingenting skjer. Dataen har fryst. Jeg kommer meg inn i Sikkerhetsmodus og har installert NOD32 og kjørt det, men dette hjalp heller ikke... Noen som har noen gode forslag til hva jeg kan gjøre? Helst ikke formasjon, for vi har klart å miste cdnøkkelen, slik at det blir vanskelig NOE SOM VILLE LØSE HELE PROBLEMET: Går det å finne CD-nøkkelen windows ble installert med på dataen? ( kommer ikke inn i XP, så kan ikke gjøre det derfra da ) Snakker om koden som står bak på coveret til XPcden, slik at jeg får formatert og installert XP igjen Tusen takk for alle svar Endret 4. desember 2006 av eplemufc Lenke til kommentar
morra Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Er det noe dette kan hjelpe deg med? http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml Edit: Jeg sjekket at nøkkelen som fulgte med XP er den samme som den programmet angav, så hvis jeg ikke har misforstått totalt så burde dette programmet være det du savner Lykke til videre Endret 4. desember 2006 av morra Lenke til kommentar
eplemufc Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Tusen takk morra:) Nå skal jeg formatere, så da blir det nok bra Lenke til kommentar
eplemufc Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Bare dumt det samme skjedde etter 2 timer med installering av programmer og oppdateringer Pliz noen hjelp, det kan jo ikke være noe med windows da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå