Real_McCoy Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg har hatt en SE W550 før, og jeg kvittet meg med den fordi den ikke hadde plass til mer enn 200 tekstmeldinger totalt før det var fullt Er det det samme på W850 og K800 eller har disse mer lagringsplass til sms? Isåfall, hvor mange meldinger kan de lagre? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Isåfall, hvor mange meldinger kan de lagre?K800i, K610i, W850i, W710i, Z710i mfl har plass til 1000 SMS. Lenke til kommentar
Real_McCoy Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Ok, det var jo langt bedre enn 200 Takker for svar Lenke til kommentar
gtpassat Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Låner denne tråden litt jeg, er det noen flere kalender funksjoner på w850i enn på en k700i? Tenkte da på om man kan legge ut kalender oppføringer på hoved skjermen slik som på nokia sin serie40 Endret 4. desember 2006 av gtpassat Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 nope, det kan du ikke, men du kan lage notater du kan "henge opp" på hovedskjermen. Notatet får en semitransparent bakgrunn og blir liggende over bakgrunnsbildet. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Synes SE kan implementere en slik kalenderfunksjon i sine telefoner nå, ikke bare i uiq-telefonene... Er stort sett det eneste som hindrer meg i å bruke en walkmantelefon til daglig Lenke til kommentar
gtpassat Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 nope, det kan du ikke, men du kan lage notater du kan "henge opp" på hovedskjermen. Notatet får en semitransparent bakgrunn og blir liggende over bakgrunnsbildet. 7427484[/snapback] Ok, takker for svar selv om det ikke var det svaret jeg ville ha Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 er det noen flere kalender funksjoner på w850i enn på en k700i?Brukersnittet er forandret litt, men den eneste nye funksjonen jeg kommer på er vel en oppføring skal gjelde for en hel dag. En ny kalender kommer med nye UI (du finner mer info og bilder i 'SE i 2007'-tråden). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå