Zungam Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hei... Jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpt noen billige, men bra gull-dvd plater for å kopiere en egenprodusert film fra en vanlig dvd-plate....Har hørt at gull-platene skal vare i ca. 100 år...Vet noen om en nettbutikk der de selger dette i en 5-pakning eller enkelt stk...? Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Høres ut som en salgsgimmick. Synes heller bare du skal kjøpe noen Taio Yuden-plater, og brenne to av alt. Om noen år må du kopiere dem over til noe annet uansett, for om 30 år er det neppe mulig å få tak i en DVD-spiller, og da er de ubrukelige. Legg gjerne inn noen PAR2-filer, så er du enda sikrere. Endret 4. desember 2006 av HeltNils Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hmm, jeg har noen Gull Cd'er, fungerer utmerket, men har ikke hørt om noe sted en får kjøpt de, er ikke sikker på om du kan "brenne" en gull cd på samme måte =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå