Xecuter Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Er det mulig. Har en Xbox-harddisk som ikke fungerer, men jeg vil gjerne ha tak i dataene som er på den og så overføre de til en annen harddisk. Problemet er jo at FATx ikke er lesbart, men det må vel være mulig å få ut dataene for det? Eller? Kom med forslag. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Her er en HOWTO: Mounting FATx partitions HOWTO Om det er noe du lurer på i HOWTOen får du sikkert svar her. EDIT: Obs, sorry. Så nå nettopp at guiden er for når en kjører linux PÅ en XBOX. Kanskje det funker, kanskje ikke... EDIT2: etter litt søking ser jeg at det sannsynligvis ikke er så enkelt. Virker som om du enten må patche kjerna eller montere FATx disken via FUSE. How to include FATX support in a regular Linux kernel Endret 4. desember 2006 av olefiver Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ta med disken til MS (De har kontor på lysaker), forklar dem at disken er skrevet på et merkelig format, ta med laptop, og be om hjelp til å overføre. *klør i fingrene etter å trappe opp på kontoret deres og forlange hjelp til å befri data de har fanget i sine ekle filformater* Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Lastet ned x-DSL til Xboxen og koblet til via ssh. Får da tak i E:, men hvor ligger savegamene? Der er tre mapper, CACHE, UDATA og TDATA. Er det noen av de som er savegames? Hvordan skal jeg kopiere filer fra Xboxen til min maskin? Er det en kommando i ssh som kan gjøre det? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Tror UDATA er userdata iallefall. Men du kan vel kopiere alle de mappene der... Du kan bruke SCP.. www.winscp.org -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå