Gå til innhold

Bærbar kontormaskin til skole

Grouse

Anbefalte innlegg

Håper noen kan hjelpe meg. Ser etter billige bærbare til bruk på skole. Skal brukes til tekstbehandling, Internett og vise en og annen DVD via prosjektør.

Vi snakker grunnskole og kommuneøkonomi så her er det om og gjøre å få mest mulig for minst mulig penger. Har 15 - 20.000 kroner og ønsker flest mulig maskiner for den summen :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper noen kan hjelpe meg. Ser etter billige bærbare til bruk på skole. Skal brukes til tekstbehandling, Internett og vise en og annen DVD via prosjektør.

Vi snakker grunnskole og kommuneøkonomi så her er det om og gjøre å få mest mulig for minst mulig penger. Har 15 - 20.000 kroner og ønsker flest mulig maskiner for den summen  :thumbup:

7424303[/snapback]

Hmm, vis det er alt du skal bruke pcen til vil jeg si det er unødvendig å bruke 15-20tusen. Med mindre du ikke skal ha en veldig lett og snerten pc da. Kan du komme med noe du helst vil ha? For eksempel: Skjerstørrelse, Diskplass, ram osv?.

Jeg anbefaler selv å gå inn på dell og konfiguere slik du ønsker selv. ta en titt!:)

Lenke til kommentar

Vi snakker grunnskole og kommuneøkonomi så her er det om og gjøre å få mest mulig for minst mulig penger. Har 15 - 20.000 kroner og ønsker flest mulig maskiner for den summen  :thumbup:

7424303[/snapback]

Hmm, vis det er alt du skal bruke pcen til vil jeg si det er unødvendig å bruke 15-20tusen. Med mindre du ikke skal ha en veldig lett og snerten pc da. Kan du komme med noe du helst vil ha? For eksempel: Skjerstørrelse, Diskplass, ram osv?.

Jeg anbefaler selv å gå inn på dell og konfiguere slik du ønsker selv. ta en titt!:)

7424346[/snapback]

Det er snakk om å få flere maskiner for den summen. Må ha XP Pro pga nettverket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...