perion Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 har fått en feilmelding om skjermkortet mitt i det siste. har hatt pc'n i en stund(over 2 år), men aldri fått de før den siste tiden. ordrett sier meldinga: "VPU Recover has reset your graphics accelerator as it was no longer responding to graphics driver commands." kortert er av typen sapphire radeon x700 pro. og ja, har nyeste drivere. håper noen av dere kan hjelpe meg:) Lenke til kommentar
viper44 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 "Fryser" PCen under spilling først? eller får du bare en feilmelding og ellers ok? Har du åpnet kabinettet og gjort viftene rene for støv på disse 2 årene? Lenke til kommentar
perion Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 ja den fryser først. alt låser seg, så kommer den tilbake... kommer ofte med en blackscreen først, hvor lyden låser seg. har aldri rengjort kabinettet eller viftene. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 ja den fryser først. alt låser seg, så kommer den tilbake... kommer ofte med en blackscreen først, hvor lyden låser seg.har aldri rengjort kabinettet eller viftene. 7426031[/snapback] Det er ikke tilfeldigvis EQ2 du spiller? Hvis så, skru av skygger. Lenke til kommentar
plaank Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) har fått en feilmelding om skjermkortet mitt i det siste. har hatt pc'n i en stund(over 2 år), men aldri fått de før den siste tiden. ordrett sier meldinga: "VPU Recover has reset your graphics accelerator as it was no longer responding to graphics driver commands." kortert er av typen sapphire radeon x700 pro. og ja, har nyeste drivere. håper noen av dere kan hjelpe meg:) 7424229[/snapback] Har samme kortet i stasjonæren min, og opplevd samme feilmeldingen ett par ganger. Den kommer her med meg når jeg overclocker skjermkortet 'for masse'. Om dette er grunnen hos deg, vet jeg ikke Alt over -lett- OC'ing gjorde at alle spill, (BF2, Oblivion, etc), tok en god gammeldags 'crash to desktop' etterfulgt av den tidligere nevnte feilmeldingen... Skjer dette med deg? Endret 5. desember 2006 av plaank Lenke til kommentar
perion Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Har samme kortet i stasjonæren min, og opplevd samme feilmeldingen ett par ganger. Den kommer her med meg når jeg overclocker skjermkortet 'for masse'. Om dette er grunnen hos deg, vet jeg ikke Alt over -lett- OC'ing gjorde at alle spill, (BF2, Oblivion, etc), tok en god gammeldags 'crash to desktop' etterfulgt av den tidligere nevnte feilmeldingen... Skjer dette med deg? 7427133[/snapback] har ikke overklokket det. ihvertfall ikke med vilje:P har prøvd å formatere, uten hell. får det som oftest når jeg spiller fpsspill. og til bludd, nei spiller ikke EQ2. kan det hende at jeg må innvistere i et nytt skjermkort eller? at noe kanskje har blitt overopphetet? kortet sitter forresten i et shuttle, men har ikke opplevd veldig høy temperatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå