christianpet Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 det virket ikke... har amd athlon 3200+ Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det kan jo være Strømforsyninga di som holder på å takke for seg feil voltage under load, som forverrer seg etterhvert som strøforsyninga blir varm, som ender i shutdown... Ps. kan være lurt å luke etter hybelkaniner inni pc'en og i "risten" forran viftene på kabinettet Lykke til Lenke til kommentar
christianpet Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 den var ikke slik før jeg fikk nytt skjermkort... aner ikke blir opgitt. Lenke til kommentar
christianpet Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 blir ikke shutdown lengre bare skjermen som sier no signal men alt går inni pc'n akkurat som skjermkortet streiekr Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Psu'en gir feil voltage til GPU kansje? Høres ut som om det nye skjermkortet ditt er mye mer effekthungrig.. Tyder på at skjermkortet ikke får nok strøm. Endret 6. desember 2006 av tommen_h Lenke til kommentar
christianpet Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 veit ikke. hvordan sjekker jeg da? Lenke til kommentar
christianpet Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) det nye skjermkorter er Geforce 6800. irriterende å ikke få spille Endret 6. desember 2006 av christianpet Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hmm... Du kan laste ned et program som leser av volt på de forskjellige ledningene, og sjekke det opp med spesifikasjonene på skjermkortet og se om det er overens... Jeg bruker Abit EQ, der kommer det også opp logg på hva som får maskinen til å streike. Eller du kan måle med multimeter. Lenke til kommentar
christianpet Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 men løsses probleme om jeg stikker til byen å kjøper ny strømforsyning :S? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 men løsses probleme om jeg stikker til byen å kjøper ny strømforsyning :S? 7438561[/snapback] først og fremst, hvilken strømforsyning har du fra før? Lenke til kommentar
christianpet Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) orginal chieftec strømforsyning sansynlig 2-4 år gammel elr noe fikk den etter min forgie strømforsyning streiket etter 3 år så oppgraderte jeg pc'n og fikk den jeg har no siden den gamle streika som sagt. fikk den av en venn den jeg har nå Endret 6. desember 2006 av christianpet Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Se på databladet som er på strømforsyningen, der står det hvor mange Watt den er på så kommer du inn hit og forteller. Hvis det ikke står hvor mange watt den er på, så sjekk merket og delenummer og lim det inn i google, så finner du nok noe Lenke til kommentar
christianpet Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) max output power 250w va det du var ute etter ikkesant? Endret 6. desember 2006 av christianpet Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Sorry, men HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAH Nei, nå var jeg slem Du trenger nok en oppgradering når det gjelder strømforsyning ja www.bzerk.no det er gode strømforsyninger, og billige 500w tror jeg holder i massevis Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Sorry, men HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAH Nei, nå var jeg slem Du trenger nok en oppgradering når det gjelder strømforsyning ja www.bzerk.no det er gode strømforsyninger, og billige 500w tror jeg holder i massevis 7438753[/snapback] hahahah, samma her. tror det holder med 350-400w også. hvor mye hadde tenkt å bruke på en ny strømforsyning da? hiper og mist er gode kandidater. Lenke til kommentar
christianpet Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 ok:P skal jeg bare ikke slenge innn 150w jrg har liggende:P starter sikkert pc'n ikke så strømforsyningen vil nok hjelpe vurdert dette lenge men alt koster penger og jeg har brukt stipende for neste månde allerede blir lite med spilling no for tia da Lenke til kommentar
christianpet Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 men takk for hjelpen håper at ny psu vil hjelpe Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) DENNEer grei hvis du har lite penger, hadde samme selv, men bare 150w utgaven. Funka som bare det. Endret 6. desember 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Du kan jo sjekke ut dette da http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=323815&s=sc Det er en booster for skjermkort pass på at det er pci-express du har da, for det er pci kontakter på boosteren http://www.microplex.no/product.aspx?pid=BZ500WPLBBR2&mcat= den har jeg, og den e helt super" Endret 6. desember 2006 av tommen_h Lenke til kommentar
christianpet Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 blir nok en av disse siden man kan ta vekk kabler uten å modde http://www.mamoz.no/produkt/HPU%2D4B580/Hi...80W_Bl%E5,.html http://www.mamoz.no/produkt/HPU%2D4K530/Hi...530W_Sort,.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå