Liestöl Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hei... Er på jakt etter en ny mus. Min gamle MX510 begynner å bli slitt og føler den fortener å steppe ned til reserve mus etter noen års knallhard teneste Har lyst på en litt dyr mus, siden jeg allerede har G15 tastaturet. Bruker pc litt for mye, er også en gamer, men ikke på høgt nivå. Men uanett så har jeg bruk for en kvalitets mus! Det enkleste jeg kunne gjøre er bare å kjøpe MX518, med det blir litt kjedelig... G5 og G7 hadde egentlig passa meg perfekt, men 2 ting gjør dei ubruklige. Dei fukner ikke på func, og dei har ikke framover knappen :O! Razer musene kan jeg ikke fordra Så lurte jeg på, funker MX Revolution på func matta mi, og er den noe for meg? Et par MS tregere en med ledning kan jeg nok klare Takker for svar... Lenke til kommentar
l_man Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Logitech g5\g7 passer utmerket fint på func! så lenge du laster ned nyeste firmware! Har hatt G5 men fikk feil med den så byttet jeg til G7 og begge de musene funker fjell på func matte! Har funC1030 musmatte selv! Lykke til;) Lenke til kommentar
FransiS Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg vet ikke noe om hvordan den virker på din musematte, men MX Revolution eier jeg anbefaler den høyest! Lenke til kommentar
Moal Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Logitech g5\g7 passer utmerket fint på func! så lenge du laster ned nyeste firmware! Har hatt G5 men fikk feil med den så byttet jeg til G7 og begge de musene funker fjell på func matte! Har funC1030 musmatte selv! Lykke til;) 7464016[/snapback] har du link til firmware? Lenke til kommentar
l_man Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Sorry for ett seint svar men bare gå på logitech sin hjemmeside;) www.logitech.no Så trykker du på nedlastbare filer;) Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 det er nok drivere, ikke firmware... (firmware kan derimot oppdateres på razer mus ) Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Nei, man kan laste ned firmware til G5/7. Synes dog ikke det er noe særlig positivt, da det bare fører til at produsentene slipper uferdige mus. Lenke til kommentar
l_man Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Ja du har et meget godt poeng der! Men de slipper jo sikkert ut ett viss antall med muser med "old" firmware for og rette bugs. Hadde selv en G5 som klikket, leverte den tilbake på elkjøp og fikk en G7 tilbake Men mener det står på nettsiden til logitech at mx510\518 og G5\7 har tre års garanti. Så det er jo posetivt Lenke til kommentar
Moal Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Ja du har et meget godt poeng der! Men de slipper jo sikkert ut ett viss antall med muser med "old" firmware for og rette bugs. Hadde selv en G5 som klikket, leverte den tilbake på elkjøp og fikk en G7 tilbake Men mener det står på nettsiden til logitech at mx510\518 og G5\7 har tre års garanti. Så det er jo posetivt 7607430[/snapback] så du ville heller ha en G7 enn en G5? Lenke til kommentar
l_man Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Dem var desverre fri før G5 *SNUFS* Kunne ikke være utn pc-mus den helga heller (lan) Endret 31. desember 2006 av l_man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå