Brian Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg vet ikke om noen er enige med meg, men jeg synes ihvertfall at sånne kommentarer kan du holde for deg selv. (Siden vi var inne på temaet benyttet jeg sjansen, og rettet opp alle feilene i det du skrev.) 7469572[/snapback] jepp, helt enig, eller si det på en grei måte istedet for å hetse. OT: synes mx 518 er meget god, har hatt den selv en god stund nå. Den liger godt i hånden og er generelt sett god å bruke. Lenke til kommentar
haoa Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Ta en titt på denne siden http://blog.razerzone.com/2006/08/25/habu-vs-copperhead Her testes habu og copperhead mot hverandre. Konklusjonen i korte trekk er at hvis du er en "glider" burde du gå for habu. Er du derimot et "flicker" er copperhead det rette valget. Selv har jeg copperhead og er meeeget fornøyd. Har hatt MS 4.0, Logitech 310, Razer Diamondback fra før av. "On-the-fly sensitivity" er jo også en veldig snerten sak Endret 12. desember 2006 av haoa Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 da vart det mx518 .. er kjeempe fornøygd med den, perfekt å holde i Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 MX 518 var ikke noe dårlig valg nei, sjekk bare denne kjempetesten av mus. Selv G5 er ikke bedre enn 518 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå