Gå til innhold

habu vs mx518


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

MS habu er til informasjon et sammarbeid mellom MS og Razer. synes Habu ser veldig bra ut men dog har ikke prøvd den

Endret av KRAFortune
Lenke til kommentar
jeg skal kjøpe ny mus og har sett på Microsoft Habu, og Logitech MX518.

 

har også sett på noen fra razer..  copperhead og diamondback...

 

men hvem er best ??

 

er det noe forsjell,

 

jeg skal bruke musa til gaming, den MÅ vere god å holde i og til å spille med leeenge:D

7423873[/snapback]

 

Offtopic:

Som sagt, Her i Norge, snakker vi norsk, og vi sier hvilken er best. Jeg kan godt lære deg noen norske skriveregler, siden jeg tipper du er fra utlandet. Kanskje du er innvadnrer, eller student som studerer her, det bryr jeg meg ikke om. Det eneste jeg bryr meg om er at folk ikke skriver hvem bil/hvordan skjermkrot etc.

 

OT: Jeg har hatt MX 518 i over et år nå, og jeg er meget fornøyd. Jeg ville gått for MX 518.

Endret av christopher909
Lenke til kommentar
er det stor forskjell på måten og holde mx518 og g5? ser ikkje ut som det er særlig stor forskjell på bildene og sånn  :hrm:

7428224[/snapback]

De er helt like i formen (har hatt MX-510 i 2 år). Scrollehjulet på G5 er større og bedre.

G5 har bare 1 sideknapp,men den er også perfekt plassert.

Det synes jeg ikke knappene på MX-510/518 er.

Lenke til kommentar

Jeg liker razer diamondback veldig godt. Mange har problemer med dem though, og så virker den ikke så godt på underlag som er blandet svart og hvitt, men jeg har ikke sett noen optisk mus som klarer det så godt, såå... Jeg liker i hvertfall formen på den. Den har veldig bra plasserte sideknapper også. To på hver side. Den har ingen høyre- eller venstrehånds relatert ergonomi, den er helt synkron.

Lenke til kommentar
Offtopic:

Som sagt, H (Liten "h" takk.)er i Norge, (Skal ikke være noe komma her gitt.) snakker vi norsk, og vi sier hvilken er best. Jeg kan godt lære deg noen norske skriveregler, siden jeg tipper du er fra utlandet. Kanskje du er innvadnrer (Tror nok det staves "innvandrer"), eller student som studerer her, (Prøv et punktum neste gang.) d (Stor bokstav er ganske fint.)et bryr jeg meg ikke om. Det eneste jeg bryr meg om er at folk ikke skriver hvem bil/hvordan skjermkrot (Det staves vel "skjermkort"?) etc.

 

OT: Jeg har hatt MX 518 i over et år nå, og jeg er meget fornøyd. Jeg ville gått for MX 518.

7425255[/snapback]

 

Oisann, her har vi visst fått et lite besøk av språkpolitiet. Jeg vet ikke om noen er enige med meg, men jeg synes ihvertfall at sånne kommentarer kan du holde for deg selv. (Siden vi var inne på temaet benyttet jeg sjansen, og rettet opp alle feilene i det du skrev.)

 

Tilbake til temaet. Jeg mener at MX518 helt klart er best, dersom jeg har prøvd microsoft habu hos en venn. Selv bruker jeg logitech G5 og er kjempefornøyd med den, men hvis du ikke vil betale 600 kroner for en mus er MX518 et veldig bra alternativ.

Endret av The_Sickness
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...