Gå til innhold

verdens dyreste laptop


c-NOfx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satte nettopp opp en AlienWare Aurora mALX. Med alt av tipbehør havnet det på 17.104 USD = 107 854,4 Nok

 

Dyreste fra Voodoopc, er en ENVY u:909 Notebook, med alt tilbehør kom dette på

12.104 USD = 76 325,4 Nok

 

 

Dette er jo med Masse spill, Joystick, Skjerm, Minne brikker osv osv. Med bare maskinen med max hardware ville det blitt mye billigere

Lenke til kommentar

Ikkje for å være stygg, men la meg sitere deg c-NOfx frå ein diskusjon om eit støydempingskit til 100 kroner:

Finnes bedre ting å bruke penger på :)

7279399[/snapback]

:!:

 

60 000 på ein Mac er ein god del tusen kasta ut vindauga, men har du lyst å kjøpe ein overpris Mac eller PC så skal ikkje eg hindre deg.

 

Kva har du tenkt å bruke denne maskina til forresten? Og kvifor spør du etter maskina med høgast pris? Er det ikkje komponentane du bør sjå på for å finne ei maskin som dekker dine behov?

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

hehe ja mange "gode" inlegg her. jobber mye med data. jeg får pcen gjennom jobb, og jeg fikk velge ut den jeg ville. vet ikke om jeg har bruk for alt på den men det blir en god pc. har bestillt minimalt med ekstrautstyr, samma det.. ville bare høre hvor høyt ranket den lå i pris. ikke noe annet.

noen var greie å skrev faktisk det jeg spurte om å det var hvilken pc som var dyrest i verden. ut i fra det kunne jeg sjekke hvor "min" lå. nåkk om det. gleder meg i hvertfal til å teste den. skal bli artig å se om det er verdt pengene. ville ikke kjøpt denne privat.

 

Takk for inleggene

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...