stizzen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Jeg er på utkikk etter et kabinett som ikke skal være alt for dyrt,være ganske kult, helst være lett å bygge i og ha neon Noen som vet hvilket jeg burde kjøpe? Fint hvis noen kunne kommet med linker. Mvh Stian Endret 4. desember 2006 av stizzen Lenke til kommentar
hw-bugs Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg er på utkikk etter et kabinett som ikke skal være alt for dyrt,være ganske kult, helst være lett å bygge i og ha neon Noen som vet hvilket jeg burde kjøpe? Fint hvis noen kunne kommet med linker. Mvh Stian 7423784[/snapback] Mange som anbefaller Lian LI... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Lian Li er kremen av kabinetter. Sjekk dem ut på microplex.no. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg har lian li, er fornøyd.. Lenke til kommentar
hw-bugs Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Lian Li er kremen av kabinetter. Sjekk dem ut på microplex.no. 7426273[/snapback] Jeg har lian li, er fornøyd.. 7426425[/snapback] hehe ser du :!: Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Lian Li er kremen av kabinetter. Sjekk dem ut på microplex.no. 7426273[/snapback] Jeg har lian li, er fornøyd.. 7426425[/snapback] hehe ser du :!: 7428217[/snapback] Med god grunn. Det er jo en grunn for at folk anbefaler Lian Li. De er kremtoppen av kabinetter. On topic. Jeg mener at det er viktig å bruke litt penger på kabinett. Mange finner ut at det er penger å spare ved å kjøpe et så billig som mulig kabinett. Må du huske på at kabinettet skal du se på i gjerne gjennom to oppgraderinger som oftest. Og du skal ikke gå lei av å se på det heller. Det burde ha god luft gjennom strømning. Gode vifter. Hvis ikke så kjøper du nye som du bytter ut med de gamle. Et greit kabinett koster gjerne rundt 1000kroner. Lian Li Med to 12cm aka adda 16db. Lenke til kommentar
hw-bugs Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Med god grunn. Det er jo en grunn for at folk anbefaler Lian Li. De er kremtoppen av kabinetter. On topic. Jeg mener at det er viktig å bruke litt penger på kabinett. Mange finner ut at det er penger å spare ved å kjøpe et så billig som mulig kabinett. Må du huske på at kabinettet skal du se på i gjerne gjennom to oppgraderinger som oftest. Og du skal ikke gå lei av å se på det heller. Det burde ha god luft gjennom strømning. Gode vifter. Hvis ikke så kjøper du nye som du bytter ut med de gamle. Et greit kabinett koster gjerne rundt 1000kroner. Lian Li Med to 12cm aka adda 16db. 7428324[/snapback] Jeg skulle ønske at den her https://prisguiden.no/product.php?productId=26511 var Lian Li Men hva er det som er galt med den her da?? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har prøvd armor kabinettet. Synes det skranglet når jeg flyttet på det. Har heller enda ikke møt på noen gode hurtigkoblinger i kabinetter. Armor kabinettet værtfall noen av de dårligste hurtigkoblingene jeg har værtborti. Lenke til kommentar
tkterje Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) LIAN LI er oppskrytt. Med det mener jeg følgende: Lian li er bra kabinetter, men ikke til den prisen. Det finnes mange kabinetter som er tilsvarende bra men rimeligere. De har bygget opp et navn og tar seg betalt for det ) Hvis du er ute etter noe som er rimelig og bra hadde jeg valgt noe annet, men helt enig i post over... viktig å kjøpe et ordentlig kabinett;) Viktig elementer ved valg av kabinett: - luftgjennomstrømning - lavt støynivå fra interne vifter - god plass, smarte løsninger som gjør det enkelt å montere. - Demping på hardisker - da dette er en støykilde - God strømforsyning hvis inkludert, som regel leveres ikke det med lenger, og godt er det ) Noen tips på veien, les gjerne erfaringer på HW.no og tester. Har forøvrig et Thermaltake Tsunami kabinett som ser ut som en stor disco kule snart...haha er kjempeforyød, følger med 2 interne vifter, den ene har led;) Endret 5. desember 2006 av tkterje Lenke til kommentar
Mit Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Mye mulig tkterje men gud så deilige de er værdt pengene synes nå jeg Lenke til kommentar
hw-bugs Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=323496 det her er med to 25 cm vifter, og ser rå ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå