Gå til innhold

hvilken tv til 360 (ikke for dyr)


Anbefalte innlegg

finn deg en som støtter 1080p inn på component eller vga, ellers vil du måtte deinterlace osv

7441058[/snapback]

 

Hvofor må han finne en tv med 1080p? Det som da skjer er at han må punge ut med nærmere 20 000. Dessuten ser jeg ikke vitsen i å ha 1080p på 32" og mindre. Man ser da helt ærlig ikke forskjellen.

 

1080p er beregnet på tver fra minst 40" og opp...

7441279[/snapback]

1080p eller 720p inn, alså det har ingenting å si at man kjører 1080p på en 32" fordi den bare nedscalerer til tven, progressive er alså et must for gaming, ellers kan du jo bruke pcen via HDMI, som jeg skal gjøre, når jeg får meg ny tv :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
altså den tar jo 720p, og det er mere enn godt nok for meg. så samsung R7 er et godt valg regner jeg med ? av det jeg så selv på hifiklubben, så hadde den veldig fint bilde med HD feed, noe vi ikke vil få hjemme med vanlig kabel tv, men det vil vel bli ok. og med X360'n så ser det nok ganske greit ut.

7444162[/snapback]

 

Vurderer og kjøpe 72b jeg og, har du fått den? isåfall er du fornøyd?

Lenke til kommentar

Er på jakt etter ein god LCD til spilling/film så eg slenger meg på denne tråden i og med at min tråd ikkje fikk noen svar :p

 

Har siklet etter Samsung LE37R72B, men og myst på 32" som man får veldig rimelig rundt om. Må innrømme 40" frister litt også, men er det verdt det?

 

EDIT: Vil nødig kapre tråden, men eg er veldig sugen på å få unna HDTV kjøpet :whistle:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Er på jakt etter ein god LCD til spilling/film så eg slenger meg på denne tråden i og med at min tråd ikkje fikk noen svar :p

 

Har siklet etter Samsung LE37R72B, men og myst på 32" som man får veldig rimelig rundt om. Må innrømme 40" frister litt også, men er det verdt det?

 

EDIT: Vil nødig kapre tråden, men eg er veldig sugen på å få unna HDTV kjøpet  :whistle:

7577244[/snapback]

 

Prøv å let litt rundt på www.avforum.no istedenfor :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...