Blårens Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Topic sier det meste :!: Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hmmm sitter faktisk i en av de bokserne der nå .... aner ikke hvor den er fra.... og nei, den er ikke like tøyelig som reklamen Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 De selger det på vanlige matbutikker. Mener jeg så de til salgs på Kiwi eller Rema. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Ja sandt det, kjøpte min på en Coop Prix ved hytta i sommerferien (Pakka litt raskt = litt lite tøy) Endret 5. desember 2006 av darkness| Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Jeg har sett dem på strengt tatt alle butikker jeg har vært på Endret 5. desember 2006 av darkness| Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har den ihvertfall på rimi og alle andre matbutikker. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hold dere on topic. Spamposter har blitt slettet. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Så det på Ica her om dagen. Hold deg unna den skiten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå