lysbryter Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Jeg setter sammen et nytt system (handlevogn her) basert på C2D E6600, og vil naturligvis benytte meg av muligheten til moderat overklokking. Når det gjelder CPU-kjøler, står det foreløpig mellom Thermaltake Big Typhoon VX, Zalman CNPS9500LED og Scythe "Ninja" SCNJ-1000. Hvilken av disse vil du anbefale - eller kanskje en helt annen? Edit: Skriv først, les etterpå... Har sett testresultater hos X-bit labs nå, og med tanke på at jeg har valgt Thermaltake-versjonen med mulighet for å justere opp hastigheten, tror jeg at den kommer best ut med tanke på både ytelse og støy. Endret 4. desember 2006 av lysbryter Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 MEn det følger jo med "fan mate" på zalman, gjore vertfall det på min cnps7000b-cu. Den funker kjempe bra(snakker om fan mate). Men har hørt mange si at thermaltake Big Typhoon er veldig bra. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 kommer litt ann på ossen hovedkort du har, om du har passiv kjøleribber runde hovedkortet, så er thrmaltak grei, for den blåser lufta ned på hk, og kjøler hk også. Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Med mindre du ikke setter på en meget god vifte som dytter mye luft på Scythe "Ninja" SCNJ-1000 så er det 9500 fra Zalman som kjøler best Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Kjøp TT Big Typhoon, ikke VX versionen. Dog må du ut med hk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå