bakkenh Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg har problemer med f.eks å kunne kjøre en pp-presentasjon på sekundærskjerm eller prosjektor. Jeg får dratt over presentasjonen, men når jeg trykker F5 eller lysbildefremvisning kommer den kun på primærskjermen. Det er heller ikke mulig å dra den over til den andre skjermen da. Hva/hvordan må jeg gjøre for å endre innstillingene. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 var ikke saa mye info aa gaa paa der da... men regner med det er et lignende "problem" jeg har naar jeg kjoerer DVD igjennom Tv/Projektor (svideo og Dsub): Velg tv/sekundaer som hovedskjerm.. paa min laptop (som bruker nvidia) kan jeg velge clone mode LCD->TV / TV->LCD da faar jeg ikke bilde paa skjermen, bare Tv/pojektor, men det er ikke et problem da jeg pleier se paa lerretet Lenke til kommentar
bakkenh Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Problemet er at jeg ikke får endret sekundærskjermen til primærskjærm. Feltet for endring er bare grått. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 hvilken skjermkort har du ? har sikkert flere instillinger der det står advancet på skjerm alternativer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå