pcp160 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 GLOCK05 Postet i dag, 18:13 Da tror jeg du må vente lenge. Jeg tror ikke disse er å oppdrive lenger her i Norge. Til opplysning: Skjermen er sort bakpå, skjermramme er sølvgrå og ramme rundt bildeflate er forholdsvis mørk grå. Skulle til å si det samme, den delen man ser rundt billedflaten er relativt mørk om det kan være noen trøst. Komplett har fremdeles 1000+ på lager, så tilgjengelig eller ikke vil de vel neppe ta inn fler på en stund vil jeg tro. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 På jakt etter en ny 20" skjerm, og etter å ha lest tråden så ser jeg denne får meget gode tilbakemeldinger. Noen som sitter med skjermen som kan si om den er brukbar i spill? Etterslep? Mest WoW jeg spiller.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Tenker jeg kanskje bestiller en slik. Etter hva jeg har forstått så var prisen veldig god, ihvertfall rundt nyttårstider. Er det mot formodning kommet noen bedre skjermer til samme pris i mellomtiden? Lenke til kommentar
Scooter Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Har 2 stk. av denne og er meget fornøyd. Nå koster den bare kr 2.349,- på komplett. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=328476 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Men i helvete! Det er jo mindre enn da jeg kjøpte den på tilbud for et par måneder siden Da er det kanskje tid for dualscreen da EDIT; på tre måneder har den gått ned ca 1000,- Endret 9. mai 2007 av Baghera Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Men i helvete!Det er jo mindre enn da jeg kjøpte den på tilbud for et par måneder siden Da er det kanskje tid for dualscreen da EDIT; på tre måneder har den gått ned ca 1000,- 8572471[/snapback] Den fases ut... Derfor vil de bli kvitt den billig.. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Har hatt min i 3 måneder nå og kan bare underskrive på at dette er en kjempeskjerm uansett pris. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Forsøker å finne en god grunn til å kjøpe en selv faktisk (har dualhead), men selv til programmering blir 3 skjermer litt vel mye for min del -sukk- Lenke til kommentar
gunnelus Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 hei, jeg har nettopp fått kjøpt meg en demobrukt Sony SDM-S205F => fantastisk skjerm :-) Når dere kjøpte skjerm, fulgte det da med en CD-ROM med programvare? Hvis ja, er dette programvare som jeg bør ha? Jeg har søkt på nettet, men fant bare brukermanual og ikke drivere/programvare. På forhånd takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå