skylinepower Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Gå inpå www.biltema.no og klikk på teknikk-data-multimedia der er det et høyttaler sett til 298- er de verd pengene? tenkte på de på elkjøp til 200 først men disse ifra biltema virket bedre:p skal kjøpe de kontant og IKKE bestilles. Hva mener dere om det pc høytalerene jeg viste? Slik ser de ut Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Til den prisen skal det mye til at de ikke er det. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) De var utrolig stygge...Tror ikke det er mye trykk i de greiene der til den prisen.hehe Endret 4. desember 2006 av Scortech Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Virker helt greie til den prisen, men jeg ville heller valgt disse: Link Tror du får mer for penga av disse. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Ville heller gått opp med noen kroner og gått for disse link Jeg selv betalte mye mindre for de men de gir mye for så lite.. Endret 4. desember 2006 av Scortech Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 jeg skrev at jeg ikke skulle bestille Men design bestemmer jeg men er de brae til prisen? eller har elkjøp eller expert noen brae til prisen 200-300? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Vel til den prisen kan du nesten ikke forvente deg noe som helst, så derfor ja. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) skal kun ha de hjemme og brukes til musikk og litt spill. er de greie til den oppgaven? Endret 4. desember 2006 av skylinepower Lenke til kommentar
christianpet Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 vil ikke anbefale de biltema greiene en kompis hadde de men etter 1 uke måtte de leveres.... (grunnet skurring) til slutt fikk han pengene tilbake. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 ja men elkjøp har et 2.1 sett nå for 200-(de som har elkjøp avisen kan se ) er de bedre? har elkjøp eller expert noen bra 2.1 sett fra 0-300 kroner? Lenke til kommentar
christianpet Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 sikker bedre en derre biltema jalla ikke virkende greiene! Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 merket var advent eller noe slikt Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Egnetlig vil jeg ikke anbefale å kjøpe slikt der de selger kjøleskap, og til den prisen er det ofte en litt tvilsom kvalitet. Hva er budsjettet ditt? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Er nok helt grei lyd i det der, men tror subben blir for pinglete for musikk.. Selv bruker jeg ett gammelt billig 4.1 system til film, og min kjære 2.0 forsterker til musikk =) Endret 5. desember 2006 av Complexity Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Er nok helt grei lyd i det der, men tror subben blir for pinglete for musikk.. Skal bruke de til spill og musikk. hvordan vet du at de er greie når alle sier de er dørlige Complexity? budsjette er på 0-300 kroner Lenke til kommentar
T_Trosten Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Er nok helt grei lyd i det der, men tror subben blir for pinglete for musikk.. Skal bruke de til spill og musikk. hvordan vet du at de er greie når alle sier de er dørlige Complexity? budsjette er på 0-300 kroner 7431154[/snapback] Han mener nok at i forhold til prisen så er dt greit nok. Men du bør nok ikke forvente deg at det tåler å spille no særlig høyt, og at dt kan være en del skurr... Vil som alle andre kjøpe det anlegget fra logitech istedenfor. Har ikke testa det, men jeg vil anta at dt er en del bedre. Du får nok tak i det på expert, elkjøp, lefdal... en av de stedene der. Mvh T_Trosten Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 men er det noen som kan se i elkjøp avisen og si hva de synes om den til 200 kroner der? Merket er Advent og det heter ADE21OFE, de er på side 18 Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Beklager! innternettet ble klikk så det kom 2 poster Endret 5. desember 2006 av skylinepower Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Tja, altså, uansett hvilket du kjøper så er det "brukbar" lyd. hos meg er det bare subben som gir etter med å lage høye (blåselyder) ved høyt volum, mens satelittene tåler mye mere volum.. Lenge siden jeg kjøpte mitt da (2-3 år siden) og det kostet da 400kr, og fungerer greit den dag i dag.. Så er vel nesten det samme hvilken du kjøper. ta å google litt på settene og se på hvor mange RMS høytalerene er på osv før du bestemmer deg bedre råd kan jeg ikke gi.. men du blir neppe skuffet uansett lykke til edit: HUSK å spille de godt inn! Endret 5. desember 2006 av Complexity Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) haha takk men finner ikke det Advent settet på google så jeg kan ikke si noe om de. er det slik at jo mere watt på suuben jo høyere lyd blir det? hva er det som gjør til at det kan spilles høy lyd? Men hvilke ville dere hatt? så jeg kan ta noen tips av hvilke dere ville hatt Endret 5. desember 2006 av skylinepower Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå