torehm Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 jeg skal ha skoleprosjekt om fremtiden og trenger info sjapt plz hjelp meg jeg blir veldig glad bare skriv infoen her eller linker tilsider om fremtiden her tusen takk Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Velkommen til forumet Jeg vil anbefale deg å kanskje se litt på denne posten, der for du vite hva folk tror vil skje i løpet av de neste 1000 år. Da får du litt inblikk over hva vanlige folks meninger er, noe som du også kan bruke i et slikt prosjekt. Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Er det et skriftlig prosjekt, kan vi jo begynne med å anbefale at du ikke bruker plz, og ikke staver "kjapt" "sjapt". Dessuten er punktum og komma og en fordel. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 jeg skal ha skoleprosjekt om fremtiden og trenger info sjapt plz hjelp meg jeg blir veldig glad bare skriv infoen her eller linker tilsider om fremtiden her tusen takk 7422908[/snapback] Du skal ha info fra oss om fremtiden? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Akkurat nå er denne tråden ganske hot. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=676219&hl= Er Thorium fremtiden og løsningen på verdens energiproblemer? Noen andre ting: Er fremtiden forutsbestemt ? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=676200 Roboter ? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=655170 Søk litt rundt du finner mange diskusjoner og noe mer bestemt enn å diskutere om fremtiden kan vi jo ikke gjøre siden ingen egentlig vet Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 jeg skal ha skoleprosjekt om fremtiden og trenger info sjapt plz hjelp meg jeg blir veldig glad bare skriv infoen her eller linker tilsider om fremtiden her tusen takk 7422908[/snapback] OK, her er svaret: Ja! fremtiden kommer Tror nok du må spesifisere litt mere nøyaktig hva det er du vil vite. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) kurzweilai.net har en del stoff, er fra en forsker som snakker om hva han tror vil skje, spesielt mtp kunstig intelligens, roboter, genetic engineering, osv. http://www.newscientist.com/search.ns?doSe...y=next+50+years her er det masse forskere som spår om de neste 50 år. Endret 7. desember 2006 av Thomas_H Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Det er litt vanskelig og svare på, men, the future is now... Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Haha... her og nå, og det som har skjedd er det man kan si noe sikkert om. Peke ting som har skjedd, en trend eller utvikling og spekulere i hva som kommer til å skje går jo også an, men det er ikke akkurat 'vitenskap' da Spørsmål man ikke får bekreftet svaret på før det har gått x år er ikke spesielt gangbare. Endret 13. desember 2006 av b0nna Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Han er død. Bare et innlegg har mister torehm laget. Og det er startinnlegget. Tro om han glemte oss... Skulle hjerne ha vist hva han fikk i karakter eller respons... Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 :!: Hvis noen noen gang finner ut noe om fremtiden ville det vært en sensasjon! Men dessverre er ikke tidsmaskinen funnet opp og krystallkulen virker særdeles dysfunksjonel ... Du får nok vente og se. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Skaff deg en onlinekompis i tidssone mellom GMT +2 og +11 og be ham fortelle deg hva som skjer der han bor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå