Kasus Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 når jeg skal se på filmer på tv`en med skjermkortet mit(g4ti4200) vil ikke det komme noe bilde på windows media player,men forøvrig fungerer allt bra?!?!?!?!? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Du mangler vel ikke bare kodeken da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvilke filmer er det snakk om????????????????????????????????????? Lenke til kommentar
Kasus Skrevet 18. november 2002 Forfatter Del Skrevet 18. november 2002 det gjelder alle filmer! og det er barre på media playern det er tull, allt annet fungerer fint. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Vet du hva ?!?!?!?! Du bare velger TV-skjermen som primary skjerm!!!!!!!!! Da ordner alt seg !!!!!!!!!!!! Jeg hadde samme problem før, så spurte jeg om hjelp her på forumet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og da fikk jeg hjelp!!! Har du prøvd å søke på forumet ?!?!?!?!!??!?!!?! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Hvilken MediaPlayer er det du bruker??????????????????????????????? Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Bruk emnefeltet fornuftig. Overdreven bruk av utropstegn, spørsmålstegn, caps osv. er til stor irritasjon. Som det klart går fram av de svarene som er gitt på denne tråden. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg