karken789 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 jeg vet d en plass hvor jeg får ta i en slikbryter og det er her men jeg lurer på om noen av dere vat hvor jeg kan får tak i en slik bryter til litt mindre penger? Lenke til kommentar
Kian_Alvane Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Eg trur dei har den på Biltema. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 jeg vet d en plass hvor jeg får ta i en slikbryter og det er hermen jeg lurer på om noen av dere vat hvor jeg kan får tak i en slik bryter til litt mindre penger? 7422804[/snapback] 49,- er ikke akkurat mye da Lenke til kommentar
axelh Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 tenker du på frakten når du sier mindre? de har sånn brytere på de fleste bil butikker som for eksempel bilXtra... mekk har også en del sånne brytere... Axel Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 ikke bestill noe så billig, det villl aldri lønne seg pga av frakt. finn en motor butikk og spør da Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Biltema, Thorsovd u name it av bilbutikker Fikk mine fra Microplex og så har jeg kjøpt noen andre fra Thorsovd og litt sånn Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ja! Du finner det på biltema... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Bulgin-kopiene finnes på Bilxtra, aight? Leita etter de i stad i PDF-katalogen, og fant noe som kunne likne, men det var fra siden. Noen som har bilde av denne forfra? De koster 49 kr? Beklager for off topic! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jau, det er den til 50 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå