Snipper_nr1 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hei Skal ha hjemmeksamen i WLAN og sikkerhet til uka, varer i en time og ut i fra vanskelighetsgraden på stoffet så regner jeg med at jeg skal klare meg rimelig bra. Men om det er noen som har noen tips om svært gode nettsider (norsk/engelsk) så sleng inn noen linker! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Denne hører vel hjemme i skole/leksedelen. På hvilket nivå skal du ha eksamen? Lenke til kommentar
Snipper_nr1 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Denne hører vel hjemme i skole/leksedelen. På hvilket nivå skal du ha eksamen? 7423679[/snapback] Fjernundervisning ved HIST. Stoffet virker veldig greit, men er sagt at det vil bli stilt vanskelige spørsmål siden det er en hjemmeksamen.... naturlig nok. Så hadde vært greit med en bra nettside som jeg kunne slått opp på, men wikipedia og whatis er vel to greie sider som sikkert gjør jobben... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå