Gå til innhold

Videokamera 4000kr-6000kr klassen :)

Anbefalte innlegg

Hei, er på jakt etter eit kamera med mini dvdplater eller harddisk....

Er helt ny innenfor digitalt videokamera så eg kan ikkje noke spessielt.

lurer på om noen har no formening om kva eg burde satsa på.

Vil ha bra videokvalitet og helst dvd (mini) plater eller harddisk, så bør det ogsa vera hendigt og ha med seg.

Håpa på gode svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du planar om å redigere noko? I so fall er det greiaste å velgje eit miniDV-kamera, då det har mykje breiare støtte blant redigeringsprogram. Denne tråden har nokre tips for DV-kamera rundt den prisklassen. Sjølv om det truleg har betra seg, so har DVD- og HDD-kamera fått ein god del kritikk for dårleg biletkvalitet, grunna sterk komprimering. Spesielt dei billegaste HDD-kameraa til JVC, som er nesten åleine i denne prisklassen, skal vere dårlege. Korleis dei billegaste DVD-kameraa er, veit eg ikkje, men det ville ikkje overraske meg om DV-kamera i same prisklasse var ein del betre.

Lenke til kommentar
Har du planar om å redigere noko? I so fall er det greiaste å velgje eit miniDV-kamera, då det har mykje breiare støtte blant redigeringsprogram. Denne tråden har nokre tips for DV-kamera rundt den prisklassen. Sjølv om det truleg har betra seg, so har DVD- og HDD-kamera fått ein god del kritikk for dårleg biletkvalitet, grunna sterk komprimering. Spesielt dei billegaste HDD-kameraa til JVC, som er nesten åleine i denne prisklassen, skal vere dårlege. Korleis dei billegaste DVD-kameraa er, veit eg ikkje, men det ville ikkje overraske meg om DV-kamera i same prisklasse var ein del betre.

7423134[/snapback]

OKI. men lure litt på ka di forsjellige typane du nevnte var, dv-kamera, mini dv-kamera, hdd? :) er som sakt heilt ny innen digitale kamera så eg sjønnar litt lite :S :)

Lenke til kommentar

DV-kamera er det same som miniDV-kamera (det vil seie, det er eigentleg to ulike storleikar på kassettane, men fullformat-DV får ein ikkje tak i lengre trur eg, so DV og miniDV vert brukt om einannan i dag). Dei tek opp på kassett, i motsetnad til DVD-plater eller harddisk, og komprimerer videoen mykje mindre, og på ein annan måte. HDD (hard disc drive) er ei forkorting for nettopp harddisk.

Lenke til kommentar
index.php?showtopic=675139]Denne tråden[/url] har nokre tips for DV-kamera rundt den prisklassen.

Og han endte opp med samme kamera som jeg kjøpte tidligere i dag...eh, i går. Kommer i posten i morgen...senere i dag eller i overmorgen...i morgen. Søren, så døgnvill man blir av ekstra overtid... Iallfall, kameraet er Panasonic NV-GS 280, som har 3 brikker og optisk bildestabilisator (det siste var hovedgrunnen til at jeg valgte det). Jeg håper jeg blir like godt fornøyd med det som jeg er med digitalkameraet jeg kjøpte etter en tilsvarende dag med hysterisk nettsurving og sjekking av tester på nettet - Fuji FinePix S5500 (bortsett fra at jeg savner tilkobling for ekstern blits iblant). 12 x zoom er herlig! 280-en skulle bare hatt 30x optisk zoom som Panasonic NV-GS 27!

Endret av Pallantir
Lenke til kommentar

Større optisk zoom kan føre til dårlegare bilete trur eg, då det er vanskeleg å lage optikk som presterer optimalt ved alle deler av eit so stort brennviddespenn (kan det ordet brukast?). Kor synleg det hadde vore, eller kor ille NV-GS37 er på området, veit eg ikkje. Kanskje ein ikkje hadde sett stort til det, kanskje det hadde vore svært tydeleg i den eine enden av zoom-området.

Lenke til kommentar
Større optisk zoom kan føre til dårlegare bilete trur eg, då det er vanskeleg å lage optikk som presterer optimalt ved alle deler av eit so stort brennviddespenn (kan det ordet brukast?). Kor synleg det hadde vore, eller kor ille NV-GS37 er på området, veit eg ikkje. Kanskje ein ikkje hadde sett stort til det, kanskje det hadde vore svært tydeleg i den eine enden av zoom-området.

Jeg har lagt ut en videosnutt som viser zoom-egenskapene til NV-GS37 her... Det er filmet på stativ gjennom stuevinduet, så vil ikke påstå at kvaliteten er 100% representativ for bildekvaliteten generelt, men man får et inntrykk av hva 30x zoom presterer i praksis. Jeg synes personlig det er ganske bra...

Det er også verdt å merke seg at NV-GS37 har brennviddeomfang fra 35.7-1072mm, mens NV-GS180/280/300 har 47.1-471mm. Det er med andre ord både betraktelig bedre vidvinkel og tele på NV-GS37, ikke bare 3x mer tele...

Lenke til kommentar

Frå DV-kassett overfører ein med firewire (ein kan i nokre tilfelle bruke USB) til redigeringsprogrammet. Les meir her. Det er ingen stor sak.

Med HDD-kamera kopler ein sikkert til med USB, og kopierer filene over. Disken dukker sikkert opp i Min datamaskin. DVD-kamera er eg ikkje sikker på, men ein kan kanskje overføre via USB med eit medfølgjande redigeringsprogram, om ikkje andre støtter dei. Eller so må ein leggje plata i spelaren på PCen, og kopiere over filene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...